JohnnyCage
Az IT vásárlókat célozza az idei Comdex
A Las Vegas-i Comdex IT kiállítás az idei évben elsősorban a szervezeti vásárlókat fogja célozni, közölték a kiállítás szervezői.
Az évente megrendezett Las Vegas-i IT kiállítás, amely az idei évben november 16-án nyitja meg kapuit, és egy héten keresztül fogadja a látogatókat, ezúttal elsősorban olyan területekre fog koncentrálni, mint az adatbiztonság, a drótnélküli kommunikáció, a beágyazott alkalmazások, és a munkahelyi technológiai kérdések, közölte Eric Faurot, a rendezvényt szervező MediaLive International igazgatója. Ez a szemlélet jelentősen eltér az utóbbi években megszokottaktól, mivel az elmúlt 2 - 3 évben a kiállítás esősorban a magánfelhasznákat célozta, és a technológiai újdonságok bemutatására szolgált.
Az idei évben ennek köszönhetően olyan társaságok is újból megjelennek a rendezvényen, amelyek az elmúlt években nem képviseltették magukat a Comdexen. Ezen társaságok közül a két legjelentősebb talán az Intel és az IBM, a világ legnagyobb PC gyártójaként ismert Dell Inc. pedig az idei évben első alkalommal képviselteti magát hivatalosan a kiállításon.
"Egy évi 870 milliárd dolláros iparnak kell egy éves konferencia" - mondta Faurot.
A rendezvény megváltozott jellege mellett várhatóan azonban a látogatók száma is jóval alacsonyabb lesz, mint korábban. Az idei konferenciára a szervezők mintegy 50 ezer látogatót várnak, a hozzávetőleg 500 kiállító pedig 15 ezer négyzetméter helyet foglal majd el a Las Vegas Convention Center konferenciaközpontban.
A PC ipar legdinamikusabb növekedésének idején, néhány évvel ezelőtt a kiállítás két külön helyszínen került megrendezésre, és mintegy 200 ezer látogatót fogadott. 2001-től azonban folyamatosan csökkent a rendezvény iránti érdeklődés. A rendezvény arculatában véghezvitt változatások elkerülhetetlenek voltak, mivel a MediaLive, amely korábban a Key3Media nevet viselte, csak így tudott talpra állni júniusi csődeljárását követően.
Az évente megrendezett Las Vegas-i IT kiállítás, amely az idei évben november 16-án nyitja meg kapuit, és egy héten keresztül fogadja a látogatókat, ezúttal elsősorban olyan területekre fog koncentrálni, mint az adatbiztonság, a drótnélküli kommunikáció, a beágyazott alkalmazások, és a munkahelyi technológiai kérdések, közölte Eric Faurot, a rendezvényt szervező MediaLive International igazgatója. Ez a szemlélet jelentősen eltér az utóbbi években megszokottaktól, mivel az elmúlt 2 - 3 évben a kiállítás esősorban a magánfelhasznákat célozta, és a technológiai újdonságok bemutatására szolgált.
Az idei évben ennek köszönhetően olyan társaságok is újból megjelennek a rendezvényen, amelyek az elmúlt években nem képviseltették magukat a Comdexen. Ezen társaságok közül a két legjelentősebb talán az Intel és az IBM, a világ legnagyobb PC gyártójaként ismert Dell Inc. pedig az idei évben első alkalommal képviselteti magát hivatalosan a kiállításon.
"Egy évi 870 milliárd dolláros iparnak kell egy éves konferencia" - mondta Faurot.
A rendezvény megváltozott jellege mellett várhatóan azonban a látogatók száma is jóval alacsonyabb lesz, mint korábban. Az idei konferenciára a szervezők mintegy 50 ezer látogatót várnak, a hozzávetőleg 500 kiállító pedig 15 ezer négyzetméter helyet foglal majd el a Las Vegas Convention Center konferenciaközpontban.
A PC ipar legdinamikusabb növekedésének idején, néhány évvel ezelőtt a kiállítás két külön helyszínen került megrendezésre, és mintegy 200 ezer látogatót fogadott. 2001-től azonban folyamatosan csökkent a rendezvény iránti érdeklődés. A rendezvény arculatában véghezvitt változatások elkerülhetetlenek voltak, mivel a MediaLive, amely korábban a Key3Media nevet viselte, csak így tudott talpra állni júniusi csődeljárását követően.