JohnnyCage
Betiltotta a vállalati e-mailt a brit mobiltelefon-forgalmazó
Az egyre általánosabban használt elektronikus levelezés gyakran feltartja a dolgozókat a munkában, ezért a brit Phones4U úgy döntött, hogy megtiltja alkalmazottainak az e-mail cégen belüli kommunikációra való használatát.
A mobiltelefonok forgalmazásával foglalkozó brit Phones4U vezérigazgatója a napokban úgy döntött, hogy megtiltja alkalmazottainak az e-mail használatát a cégek belüli kommunikációra, mivel elmondása szerint az elektronikus levelek több órát elvesznek a dolgozók napi hasznos munkaidejéből.
John Cauldwell, a mintegy 2500 alkalmazottat foglalkoztató Phones4U vezetőja a napokban azt nyilatkozta a brit lapoknak, hogy az e-mail az utóbbi időben egy igen súlyos korlátjává vált az alkalmazottak termelékenységének. Cauldwell számításai szerint az e-mail betiltása naponta 3 órával több hasznos munkaidőt eredményezt az alkalmazottak esetében, amely havi szinten 1 millió fontos megtakarítást eredményezhet a társaság számára. A vezető úgy véli, a lépés azonnali, és igen jelentős hatással lesz a cég termelékenységére.
Egyes amerikai megfigyelők azonban élesen bírálják a vezető döntését, aki elmondásuk szerint meglehetősen szűk látókörű. "Nem hiszem, hogy ez egy járható út. Ma már nem lehet az e-mail nélkül élni" - mondta Masha Khmartseva, a Radicati Group egyik elemzője, aki szerint a vállalaton belüli információáramlás jelentős része az elektronikus levelezésen keresztül zajlik. Az elemző szerint az e-mail hasznosságát még az is elismeri, akit gyakran feltart a nagytömegű beérkező levél.
Dave Anderson, a Sendmail Inc. vezérigazgatója úgy véli, a Phones4U vezetője maga nem használja az e-mail szolgáltatást, ezért nem tudja belátni annak hasznosságát. Ezen okból kifolyólag Anderson szerint Cauldwell nem is alkalmas arra, hogy döntést hozzon egy ilyen ügyben.
A mobiltelefonok forgalmazásával foglalkozó brit Phones4U vezérigazgatója a napokban úgy döntött, hogy megtiltja alkalmazottainak az e-mail használatát a cégek belüli kommunikációra, mivel elmondása szerint az elektronikus levelek több órát elvesznek a dolgozók napi hasznos munkaidejéből.
John Cauldwell, a mintegy 2500 alkalmazottat foglalkoztató Phones4U vezetőja a napokban azt nyilatkozta a brit lapoknak, hogy az e-mail az utóbbi időben egy igen súlyos korlátjává vált az alkalmazottak termelékenységének. Cauldwell számításai szerint az e-mail betiltása naponta 3 órával több hasznos munkaidőt eredményezt az alkalmazottak esetében, amely havi szinten 1 millió fontos megtakarítást eredményezhet a társaság számára. A vezető úgy véli, a lépés azonnali, és igen jelentős hatással lesz a cég termelékenységére.
Egyes amerikai megfigyelők azonban élesen bírálják a vezető döntését, aki elmondásuk szerint meglehetősen szűk látókörű. "Nem hiszem, hogy ez egy járható út. Ma már nem lehet az e-mail nélkül élni" - mondta Masha Khmartseva, a Radicati Group egyik elemzője, aki szerint a vállalaton belüli információáramlás jelentős része az elektronikus levelezésen keresztül zajlik. Az elemző szerint az e-mail hasznosságát még az is elismeri, akit gyakran feltart a nagytömegű beérkező levél.
Dave Anderson, a Sendmail Inc. vezérigazgatója úgy véli, a Phones4U vezetője maga nem használja az e-mail szolgáltatást, ezért nem tudja belátni annak hasznosságát. Ezen okból kifolyólag Anderson szerint Cauldwell nem is alkalmas arra, hogy döntést hozzon egy ilyen ügyben.