JohnnyCage

Betiltotta a vállalati e-mailt a brit mobiltelefon-forgalmazó

Az egyre általánosabban használt elektronikus levelezés gyakran feltartja a dolgozókat a munkában, ezért a brit Phones4U úgy döntött, hogy megtiltja alkalmazottainak az e-mail cégen belüli kommunikációra való használatát.

A mobiltelefonok forgalmazásával foglalkozó brit Phones4U vezérigazgatója a napokban úgy döntött, hogy megtiltja alkalmazottainak az e-mail használatát a cégek belüli kommunikációra, mivel elmondása szerint az elektronikus levelek több órát elvesznek a dolgozók napi hasznos munkaidejéből.

John Cauldwell, a mintegy 2500 alkalmazottat foglalkoztató Phones4U vezetőja a napokban azt nyilatkozta a brit lapoknak, hogy az e-mail az utóbbi időben egy igen súlyos korlátjává vált az alkalmazottak termelékenységének. Cauldwell számításai szerint az e-mail betiltása naponta 3 órával több hasznos munkaidőt eredményezt az alkalmazottak esetében, amely havi szinten 1 millió fontos megtakarítást eredményezhet a társaság számára. A vezető úgy véli, a lépés azonnali, és igen jelentős hatással lesz a cég termelékenységére.

Egyes amerikai megfigyelők azonban élesen bírálják a vezető döntését, aki elmondásuk szerint meglehetősen szűk látókörű. "Nem hiszem, hogy ez egy járható út. Ma már nem lehet az e-mail nélkül élni" - mondta Masha Khmartseva, a Radicati Group egyik elemzője, aki szerint a vállalaton belüli információáramlás jelentős része az elektronikus levelezésen keresztül zajlik. Az elemző szerint az e-mail hasznosságát még az is elismeri, akit gyakran feltart a nagytömegű beérkező levél.

Dave Anderson, a Sendmail Inc. vezérigazgatója úgy véli, a Phones4U vezetője maga nem használja az e-mail szolgáltatást, ezért nem tudja belátni annak hasznosságát. Ezen okból kifolyólag Anderson szerint Cauldwell nem is alkalmas arra, hogy döntést hozzon egy ilyen ügyben.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • gz_8 #10
    Hülye angolok! Angol hülyék! (Gyalog-galopp)
  • Power #8
    Céges e-mail-nél a spam kizárva.
    Nem hiszem, hogy az e-mail lenne a gond, ugyanis kintről (a hír szerint) továbbra is kaphatnak leveleket, tehát simán kaphat több tucat levelet naponta.
    A belső információ áramlást meg szabályozni kell és lehet is, nyílván nem kell mindenkinek mindent megkapnia. John Cauldwell tényleg alkalmatlan.
  • [HUN]PAStheLoD #7
    az hogy nem tudsz megbálni a szemetedtől az a te bajod de nekem ne mondja senki hogy a spam az jön magától... mer én nem kapok és van 8 címem és használom is őket rendszeresen... és meg is adom őket szal meg lehet oldani ezt a spam kérdést!
  • [HUN]PAStheLoD #5
    lol a cikk is meg amit írtatok :))
  • JTBM #4
    Hasonlóan inteligens utasítás egy külsős tanácsadótól: Arra kértek a főnökeim tanácsot, hogy hogyan lehetne felgyorsítani egy programot, mert sok CPU-t foglalt.
    A tanács: A programot nem kell futtatni és akkor a rendszer teljesítménye megnő...

    :-)))
  • JTBM #3
    Egy hír pár hónap múlva: Csődbe ment a Phones4U, mert az alkalmazottak nem tudták, hogy a többiek mit csinálnak, ezért egy munkát egyszerre 5-en is csináltak, 1 ügyféllel egyszerre 3-en foglalkoztak, vagy senki sem, a számláikat nem fizették és a díjakat sem szedték be, mert mindenki azt hitte, hogy X ügyosztály már beszedte, miközben már nem is létezik.

    ;-)))
  • Yfel #2
    :o)))

    Y