SG.hu
Az Ericsson Magyarország szakemberei Vodafone Live! szolgáltatást telepítettek Egyiptomban
A Vodafone Egypt az Ericssont választotta a "Vodafone live!" szolgáltatást működtető, kulcsrakész GPRS, MMS, MML és azonnali üzenetkezelési megoldások szállítására és telepítésére. A feladat egy teljesen új IP struktúrán alapuló GPRS/MMS/MML/WAP Gateway, Billing Gateway és IMPS megvalósítása és integrálása volt - egy ütemben - a meglévő hálózati struktúrába. A projekt tartalmazott egy demorendszert is, amelyet a magyar, lengyel és horvát Ericsson munkatársai rekordidőnek számító 3 hét alatt állítottak munkába.
A Cairo Telecom kiállításon ezen a tesztrendszeren keresztül mutatták be (MMS GPRS-en) a Vodafone live!-ot, és ez szolgált pilot programként a világszintű szolgáltatás elindítását megelőzően.
A komplex feladat teljesítése - amely a tudásmenedzsment kitűnő példája - a szerződés aláírásától számított 5 hónap alatt valósult meg az Ericsson nemzetközi csapatának együttműködése révén. A nyolc ország munkatársaiból álló nemzetközi projektet Török Miklós, az Ericsson Magyarország projekt menedzsere irányította. "Ez a munka is bebizonyította, hogy az Ericsson más, hatalmas nemzetközi projektek menedzselése során szerzett széles körű tudása révén képes professzionális irányítási ismeretek és tapasztalatok átadására. Fontos hangsúlyoznunk, hogy a projekt kulcsrakész alapokon jött létre, következésképpen, a résztvevő csapat teljes körű felelősséget viselt a munkáért" - nyilatkozta Török Miklós.
Az Ericsson Magyarország mérnökei a projektmenedzsmentért, a megvalósításért, a rendszerintegrációért és a támogatásért voltak felelősek. A megrendelői megoldások és az értékesítés-támogatás területén dolgozó lengyel szakemberek tervezték a megrendelő igényeihez igazított megoldást. A mobilszolgáltató részére a legújabb IP-technológián alapuló, egyedülálló csomagkapcsolt hálózatot (mobil csomagkapcsolt gerinchálózatot) hozták létre.
A Cairo Telecom kiállításon ezen a tesztrendszeren keresztül mutatták be (MMS GPRS-en) a Vodafone live!-ot, és ez szolgált pilot programként a világszintű szolgáltatás elindítását megelőzően.
A komplex feladat teljesítése - amely a tudásmenedzsment kitűnő példája - a szerződés aláírásától számított 5 hónap alatt valósult meg az Ericsson nemzetközi csapatának együttműködése révén. A nyolc ország munkatársaiból álló nemzetközi projektet Török Miklós, az Ericsson Magyarország projekt menedzsere irányította. "Ez a munka is bebizonyította, hogy az Ericsson más, hatalmas nemzetközi projektek menedzselése során szerzett széles körű tudása révén képes professzionális irányítási ismeretek és tapasztalatok átadására. Fontos hangsúlyoznunk, hogy a projekt kulcsrakész alapokon jött létre, következésképpen, a résztvevő csapat teljes körű felelősséget viselt a munkáért" - nyilatkozta Török Miklós.
Az Ericsson Magyarország mérnökei a projektmenedzsmentért, a megvalósításért, a rendszerintegrációért és a támogatásért voltak felelősek. A megrendelői megoldások és az értékesítés-támogatás területén dolgozó lengyel szakemberek tervezték a megrendelő igényeihez igazított megoldást. A mobilszolgáltató részére a legújabb IP-technológián alapuló, egyedülálló csomagkapcsolt hálózatot (mobil csomagkapcsolt gerinchálózatot) hozták létre.