Spencer
Óriási Windows Server 2003 reklámkampány indul
A Microsoft a legújabb operációs rendszere, a Windows Server 2003 népszerűsítése érdekében csütörtökön egy több millió dolláros nagyszabású reklámkampányt fog indítani, mely a cég várakozásai szerint alkalmas lesz arra, hogy meggyőzze a felhasználókat az új szoftverre történő váltás számtalan előnyéről.
A redmondi székhelyű vállalat munkatársai elmondták, hogy az elmúlt hónapokban többszöri névváltoztatáson és debütálási időpont módosításon átesett operációs rendszer reklámjaival a felhasználók a nyomtatott sajtóban, a televíziós csatornákon, az interneten, valamint utcai plakátokon találkozhatnak majd.
Tom Pilla, a szoftvercég szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy a reklámkampány mögött a McCann Erickson reklámcég áll. Bár a szóvivő konkrét adatokat nem kívánt elárulni a reklámhadjárat anyagi vonzataival kapcsolatban, azt azért elmondta, hogy a Microsoft az idei évben összesen mintegy 200-250 millió dollárt kíván fordítani a vállalati szektorba szánt szoftverei népszerűsítésére, és tudni lehet, hogy ezen összeg nagy része az idei évben a Windows Server 2003 reklámozására lesz elköltve. A most kezdődő reklámkampány egyébként várhatóan egészen szeptemberig fog tartani.
A kampány azon a napon veszi kezdetét, amikor a Microsoft lerántja a leplet a számos különböző verzióban elérhető Windows Server 2003-ról. A Standard, Enterprise, valamint Datacenter verziók a Windows 2000 felhasználók számára már ismerősek lehetnek, azonban a negyedik, Windows Server 2003 Web Edition nevet viselő változat abszolút újdonságnak számít. Említésre méltó, hogy a már említett Enterprise, illetve Datacenter verziók 32 bites mellett 64 bites változatokban is kaphatók lesznek. A Windows Server 2003 első körben az Intel Itanium típusjelzésű 64 bites processzorait fogja támogatni, később azonban megjelennek majd a szoftver speciálisan AMD Opteron, illetve AMD Athlon 64 processzorokra optimalizált változatai is.
A Microsoft szóvivője elmondta, hogy a Microsoft történetében eddig még egyetlen szerver operációs rendszer bemutatása kapcsán sem rendeztek olyan nagyszabású rendezvényeket, mint a Windows Server 2003 esetében. A szoftvercég a világ 61 országában 173 helyszínen mutatja majd be az új szoftvert.
A redmondi székhelyű vállalat munkatársai elmondták, hogy az elmúlt hónapokban többszöri névváltoztatáson és debütálási időpont módosításon átesett operációs rendszer reklámjaival a felhasználók a nyomtatott sajtóban, a televíziós csatornákon, az interneten, valamint utcai plakátokon találkozhatnak majd.
Tom Pilla, a szoftvercég szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy a reklámkampány mögött a McCann Erickson reklámcég áll. Bár a szóvivő konkrét adatokat nem kívánt elárulni a reklámhadjárat anyagi vonzataival kapcsolatban, azt azért elmondta, hogy a Microsoft az idei évben összesen mintegy 200-250 millió dollárt kíván fordítani a vállalati szektorba szánt szoftverei népszerűsítésére, és tudni lehet, hogy ezen összeg nagy része az idei évben a Windows Server 2003 reklámozására lesz elköltve. A most kezdődő reklámkampány egyébként várhatóan egészen szeptemberig fog tartani.
A kampány azon a napon veszi kezdetét, amikor a Microsoft lerántja a leplet a számos különböző verzióban elérhető Windows Server 2003-ról. A Standard, Enterprise, valamint Datacenter verziók a Windows 2000 felhasználók számára már ismerősek lehetnek, azonban a negyedik, Windows Server 2003 Web Edition nevet viselő változat abszolút újdonságnak számít. Említésre méltó, hogy a már említett Enterprise, illetve Datacenter verziók 32 bites mellett 64 bites változatokban is kaphatók lesznek. A Windows Server 2003 első körben az Intel Itanium típusjelzésű 64 bites processzorait fogja támogatni, később azonban megjelennek majd a szoftver speciálisan AMD Opteron, illetve AMD Athlon 64 processzorokra optimalizált változatai is.
A Microsoft szóvivője elmondta, hogy a Microsoft történetében eddig még egyetlen szerver operációs rendszer bemutatása kapcsán sem rendeztek olyan nagyszabású rendezvényeket, mint a Windows Server 2003 esetében. A szoftvercég a világ 61 országában 173 helyszínen mutatja majd be az új szoftvert.