JohnnyCage
Személyre szabja a reklámokat a NYTimes.com
A New York Times Digital egy teszt keretében lehetővé teszi az online hirdetők számára, hogy azon felhasználókhoz juttassák el reklámjukat, akik érdeklődést mutatnak az adott terület iránt.
A New York Times online részlege a közelmúltban új lehetőséget kínált fel hirdetőinek: Egy kísérleti program keretében lehetőségük nyílik hirdetéseik hatékonyabb megjelenítésére, a célfogyasztók kiszűrésére. "Korábban, ha egy üzleti hirdető voltál, csak az üzleti szekcióban jelenhetett meg a hirdetésed. Az új rendszerrel lehetővé válik, hogy akkor is elérd a célfogyasztókat, ha azok csak az általános szekciót keresik fel" - mondta Craig Calder, a NYTimes.com helyettes marketingigazgatója hozzátéve, hogy a Wide Angle Targeting elnevezésű program keretében azokat a látogatókat érheti el a hirdető, amiket érdekel az általa kínált termék vagy szolgáltatás.
A célzott (targetált) hirdetéseket már jóideje az Internet egyik legígéretesebb területének tartják a szakértők, a megoldások elterjedését azonban jelentősen visszavetették az adatvédelemmel kapcsolatos aggályok. Az eredeti ötlet szerint mindenki nyer, ha az egyes hirdetéseket azok látják, akiket érdekel az adott terület. A hirdetők a legnagyobb hatékonyságot érhetik el pénzükért, a felhasználókat pedig nem terhelik azok a hirdetések, amelyek teljesen jelentéktelenek számukra.
A NYTimes.com a program keretében különböző kategóriákba sorolja látogatóit annak megfelelően, hogy melyik szekciót milyen gyakran látogatják meg. Az adott kategóriákba sorolt reklámok a későbbiekben csak akkor jelennek meg a felhasználó előtt, ha rendszeresen olvassa a kapcsolódó témájú cikkeket.
A New York Times online részlege a közelmúltban új lehetőséget kínált fel hirdetőinek: Egy kísérleti program keretében lehetőségük nyílik hirdetéseik hatékonyabb megjelenítésére, a célfogyasztók kiszűrésére. "Korábban, ha egy üzleti hirdető voltál, csak az üzleti szekcióban jelenhetett meg a hirdetésed. Az új rendszerrel lehetővé válik, hogy akkor is elérd a célfogyasztókat, ha azok csak az általános szekciót keresik fel" - mondta Craig Calder, a NYTimes.com helyettes marketingigazgatója hozzátéve, hogy a Wide Angle Targeting elnevezésű program keretében azokat a látogatókat érheti el a hirdető, amiket érdekel az általa kínált termék vagy szolgáltatás.
A célzott (targetált) hirdetéseket már jóideje az Internet egyik legígéretesebb területének tartják a szakértők, a megoldások elterjedését azonban jelentősen visszavetették az adatvédelemmel kapcsolatos aggályok. Az eredeti ötlet szerint mindenki nyer, ha az egyes hirdetéseket azok látják, akiket érdekel az adott terület. A hirdetők a legnagyobb hatékonyságot érhetik el pénzükért, a felhasználókat pedig nem terhelik azok a hirdetések, amelyek teljesen jelentéktelenek számukra.
A NYTimes.com a program keretében különböző kategóriákba sorolja látogatóit annak megfelelően, hogy melyik szekciót milyen gyakran látogatják meg. Az adott kategóriákba sorolt reklámok a későbbiekben csak akkor jelennek meg a felhasználó előtt, ha rendszeresen olvassa a kapcsolódó témájú cikkeket.