Franczy

Az AMD többfrontos támadásba lendül

Az Advanced Micro Devices a közelmúltban egy nagyszabású marketingkampányba kezdett, melynek elsődleges célja, hogy mind az otthoni, mind az ipari felhasználókat meggyőzzék arról, hogy a cég Athlon XP és Duron processzorai nagyobb teljesítményt nyújtanak és olcsóbbak is a konkurens Intel Pentium 4-es, illetve Celeron processzorainál. Az AMD ezenkívül több hardverlaboratóriummal is felvette a kapcsolatot annak érdekében, hogy a következő generációs tesztprogramok az újabb AMD chipek teljesítményét és képességeit is helyesen jelenítsék meg, vagyis kétségtelen, hogy az AMD többfrontos támadást indít annak érdekében, hogy fokozatosan egyre nagyobb piaci részesedésre tehessen szert.

"Tény, hogy az Egyesült Államokban az eddigiekben vállalati szinten a legtöbben hallani sem akartak az AMD processzoros rendszerekről, azonban az utóbbi időkben ezen a téren is változások történtek. Mondom ezt azért, mert úgy gondolom, hogy az AMD processzorok iránti igény szinte minden területen növekedésnek indult. Az elmúlt hetekben-hónapokban a vállalati szektorban is egyre több ügyfelünk érdeklődött az AMD processzoros rendszerekről, ami mindenképpen üdvözölendő, persze nem szabad elfeledkeznünk arról, hogy az érdeklődés még nem egyenlő a vásárlással" - nyilatkozta Achim Kuttler, a Hewlett-Packard PC-s részlegének az igazgatója.


A szakértők többsége egyetért abban, hogy az AMD processzorai olyan meggyőző teljesítménnyel, kedvező árral és kiváló stabilitással rendelkeznek, hogy nagyon komoly ellenfelet jelentenek a konkurens Intel cég processzorainak. Manapság azonban sok esetben még a jó bornak is kell cégér, ugyanis professzionális marketing munka nélkül nagyon nehéz lehet az AMD dolga, azonban a jelek szerint az AMD ezen tevékenységére is minden eddiginél nagyobb gondot kíván fordítani a közeljövőben. Az AMD többek között marketing okokból vezette be az új processzorai esetében a jó öreg teljesítmény-viszonyszám használatát is, ugyanis az "egyszerű" felhasználók általában nem sokat gondolkodnak processzorvásárláskor, vagyis megveszik azt a processzort, melyen a legnagyobb számérték van feltüntetve. Az pedig köztudott, hogy a jelenlegi AMD processzorok működési frekvenciája nem versenyezhet az Intel processzorok frekvenciájával, teljesítményük azonban több mint meggyőző, ezt pedig a felhasználókkal is tudatni kell.

"Az Intel lehúzhatja a redőnyt. A történet véget ért" - mondta a napokban megrendezésre került Comdex kiállításon Jarry Sanders, az AMD vezérigazgatója, vagyis az AMD vezetői egyáltalán nem szenvednek önbizalomhiányban.

"Nem kívánom kommentálni Sanders kijelentését. Az pedig gondolom senki számára sem lehet kétséges, hogy Sanders nem láthat be az Intel belügyeibe" - nyilatkozta mosolyogva Chuck Mulloy, az Intel szóvivője.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • AtisH #21
    Hát nem is tudom... Olvasva a fórum elejét ott még többé kevésbe a cikkhez illetve annak a tartalmához volt hozzászólás. Utána meg ua. lesz a vége mint a többi hasonló fórumnak. Olyan mintha egy bikaviadalon lennék. A torreádor megmutatja a vörös posztót, amelyre ebben az esetben az INTEL van felírva és utána nagy bőszen jön az AMD bika és dühösen nekiront, mert nem bírja visszafogni magát.
  • Bekomman #13
    Az AMD egy jó marketinge többet érhet el mint az intel mert a procik megérdemlik.
  • Kis-Bob #11
    AMD rulez!!!
  • Tomcat.no1 #9
    Tény ami tény, az AMD-nél nem láttam sűrűn olyan reklámokat mint az intelnél (intel inside)! Éppen ezért lehetne nekik is ilyesfajta reklámjaik.....
  • fotel #4
    és ez most hogy jön ide?
  • fotel #2
    Ehhehhe

    :)

    No Comment- sanders kapja az egymilla fixet évente és ezért ugrál, őt nem érdekli a cége helyzete kicsit sem

    mint a magyar focista