SG.hu

Az Instagram új iPad-alkalmazásának középpontjában a Reels áll, hogy felvegye a versenyt a TikTokkal

Az Instagram elindította dedikált iPad-alkalmazását, amelynek újratervezett felületének középpontjában a Reels rövid videó funkció áll.

Az alkalmazás megoldja az Instagram iPad-élményével kapcsolatos régóta fennálló panaszokat, amelyek korábban a nagyított iPhone-verzió használatát tették szükségessé, amelynek képe homályos volt és hiányoztak belőle bizonyos funkciók. Az új alkalmazás világszerte elérhető az iPadOS 15.1 és újabb verziókat futtató eszközökön. A szoftver közvetlenül a Reels feeddel nyílik meg - utalva arra, amit az Instagram „lean-back entertainment” néven emleget - a Stories-szal a tetején és egy érintéssel elérhető üzenetküldéssel.

A Reels a felhasználók Instagramon töltött idejének több mint 20%-át teszi ki, és a Meta stratégiájának központi pillérét képezi. A célja a rövid videó piacon a platformok közötti elkötelezettség növelése. Az iPad-alkalmazás egy „Követés” füllel is gazdagodott, amely többféle megtekintési lehetőséget kínál, beleértve az ajánlott bejegyzéseket, a közös követők tartalmait és az időrendi feedeket. A felhasználók átrendezhetik a feed opciókat, hogy a preferált tartalmakat helyezzék előtérbe. A felület támogatja a többfeladatos elrendezéseket, amelyek egymás mellett jelenítik meg az üzeneteket és értesítéseket, és lehetővé teszik a kommentek kibontását a videó lejátszásának megszakítása nélkül.

Az alkalmazás ingyenesen elérhető az Apple App Store-ban. Az Instagram szerint hamarosan megjelenik egy Android táblagépekre optimalizált verzió is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!