SG.hu
Megölte bagoly kabalafiguráját a Duolingo

Az alkalmazás mögött álló amerikai cég, amely a Covid-19-járvány idején vált ismertté, közleményt adott ki, amelyben elárulta, hogy az aranyos rajzfilmbagoly meghalt.
A Twitter kék madarának nyomdokaiba lépve, amelyet 2023-ban nyírtak ki, miután Elon Musk felvásárolta a közösségi médiaplatformot és X-re változtatta a nevét, úgy tűnik, a bagoly is áldozatul esett egy vállalati márkaváltásnak. Az X-en közzétett bejegyzésében a Duolingo a következőket írja: „Nehéz szívvel tájékoztatjuk Önöket, hogy a Duo, hivatalos nevén a Duolingo Bagoly, halott. A hatóságok jelenleg vizsgálják halálának okát, és teljes mértékben együttműködünk. Tbh, valószínűleg meghalt, miközben arra várt, hogy elvégezd a leckédet, de mit tudunk mi”.
"Tisztában vagyunk vele, hogy sok ellensége volt, de kérjük, hogy tartózkodjatok attól, hogy a kommentekben megosszátok, miért gyűlölitek őt. Ha úgy érzed, hogy hajlandó vagy megosztani, kérlek, add meg a hitelkártyád számát is, hogy automatikusan felirathassunk a Duolingo Maxra (a cég prémium előfizetéses szolgáltatására) az ő emlékére”.
Ha ez nem lenne elég szokatlan, a szöveg azzal zárul, hogy: „Nagyra értékeljük, hogy tiszteletben tartják Dua Lipa magánéletét ebben az időszakban”. Ez arra utal, hogy a bagoly rajong az énekes-dalszerzőnőért. A Duolingo tavaly júliusban az oldalára feltett bejegyzésében a sztárt a bagoly „viszonzatlan szerelmeként” írta le, és ismertették a felhasználókkal, hogyan adjanak utasításokat angolul, Dua Lipa dalszövegei alapján.
Egy későbbi bejegyzésben a Duolingo azt írta: „Virágok helyett, kérem, csináljon meg egy Duolingo leckét”. A cég az X-en frissítette a profilképét egy olyan képpel, amelyen a bagoly látható, keresztekkel a szemei felett és kilógó nyelvvel. Az eredeti posztot egy új logónak tűnő, cowboykalap alakú logóval egészítette ki. Az alkalmazás ikonja is megváltozott a halottnak tűnő bagolyra, de magán az alkalmazáson belül úgy tűnik, hogy él és virul.
A 2011-ben alapított pittsburghi székhelyű cég több mint 100 kurzust kínál, amelyek több mint 40 nyelvet fednek le. Hatalmas népszerűségre tett szert a világjárvány idején, amikor az emberek világszerte úgy döntöttek, hogy a hirtelen szerzett sok-sok szabadidőben megpróbálnak megtanulni egy új nyelvet.
A Twitter kék madarának nyomdokaiba lépve, amelyet 2023-ban nyírtak ki, miután Elon Musk felvásárolta a közösségi médiaplatformot és X-re változtatta a nevét, úgy tűnik, a bagoly is áldozatul esett egy vállalati márkaváltásnak. Az X-en közzétett bejegyzésében a Duolingo a következőket írja: „Nehéz szívvel tájékoztatjuk Önöket, hogy a Duo, hivatalos nevén a Duolingo Bagoly, halott. A hatóságok jelenleg vizsgálják halálának okát, és teljes mértékben együttműködünk. Tbh, valószínűleg meghalt, miközben arra várt, hogy elvégezd a leckédet, de mit tudunk mi”.
"Tisztában vagyunk vele, hogy sok ellensége volt, de kérjük, hogy tartózkodjatok attól, hogy a kommentekben megosszátok, miért gyűlölitek őt. Ha úgy érzed, hogy hajlandó vagy megosztani, kérlek, add meg a hitelkártyád számát is, hogy automatikusan felirathassunk a Duolingo Maxra (a cég prémium előfizetéses szolgáltatására) az ő emlékére”.
an important message from Duolingo pic.twitter.com/jTTT680yVs
— Duolingo (@duolingo) February 11, 2025
Ha ez nem lenne elég szokatlan, a szöveg azzal zárul, hogy: „Nagyra értékeljük, hogy tiszteletben tartják Dua Lipa magánéletét ebben az időszakban”. Ez arra utal, hogy a bagoly rajong az énekes-dalszerzőnőért. A Duolingo tavaly júliusban az oldalára feltett bejegyzésében a sztárt a bagoly „viszonzatlan szerelmeként” írta le, és ismertették a felhasználókkal, hogyan adjanak utasításokat angolul, Dua Lipa dalszövegei alapján.
Egy későbbi bejegyzésben a Duolingo azt írta: „Virágok helyett, kérem, csináljon meg egy Duolingo leckét”. A cég az X-en frissítette a profilképét egy olyan képpel, amelyen a bagoly látható, keresztekkel a szemei felett és kilógó nyelvvel. Az eredeti posztot egy új logónak tűnő, cowboykalap alakú logóval egészítette ki. Az alkalmazás ikonja is megváltozott a halottnak tűnő bagolyra, de magán az alkalmazáson belül úgy tűnik, hogy él és virul.
A 2011-ben alapított pittsburghi székhelyű cég több mint 100 kurzust kínál, amelyek több mint 40 nyelvet fednek le. Hatalmas népszerűségre tett szert a világjárvány idején, amikor az emberek világszerte úgy döntöttek, hogy a hirtelen szerzett sok-sok szabadidőben megpróbálnak megtanulni egy új nyelvet.