SG.hu
Az éppen nézett influenszer avatárja jelenik majd meg a TikTok reklámokban
A TikTok bejelentette, hogy a platformján márkázott tartalmaknál és hirdetéseknél az alkotók és stockszínészek MI avatárjait fogja megjeleníteni. A vállalat egy "AI Dubbing" eszközt is elindít az alkotók és a márkák számára, hogy bővíthessék hirdetéseik és márkatartalmaik hatókörét.
Az új "Custom Avatarok" egy alkotó vagy egy márka szóvivőjének megjelenítésére szolgálnak. A TikTok szerint az alkotók a képmásukból többnyelvű avatárokat hozhatnak létre, hogy globális elérésüket és márkakollaborációikat bővítsék. A márkák létrehozhatnak avatárokat a szóvivőjükkel vagy egy olyan alkotóval, akivel együttműködtek, hogy lokalizálják globális kampányaikat. Vannak új "Stock Avatarok" is - ezek olyan előre elkészített avatárok, amelyeket kereskedelmi felhasználásra engedélyezett, fizetett színészek felhasználásával hoztak létre. Ezeknek az avatároknak a célja, hogy a vállalkozások tartalmaikhoz emberi jelleget tudjanak adni. A TikTok közölte, hogy az avatárokat különböző hátterű, nemzetiségű és nyelvű színészekkel készítik.
A TikTok nemrég felfedte, hogy a felhasználók 61%-a vásárolt már közvetlenül a TikTokon vagy egy hirdetés megtekintése után, mindazonáltal az új eszközök bevezetése egyesek számára aggasztó lehet. A hollywoodi színészek tavaly sztrájkba léptek a mesterséges intelligenciával kapcsolatos számos különböző aggály miatt, többek között azért, mert attól tartottak, hogy a képmásukat mesterséges másolatok létrehozására használják fel. A TikTok új MI avatárjainál az alkotók jelölhetik meg, hogy akarják-e, hogy a képmásukat felhasználják. Az alkotók határozhatják meg az árakat, a licenceket és azt is, hogy ki használhatja az avatárjukat.
Ami az új MI szinkronizáló eszközt illeti, lehetővé teszi az alkotók és a márkák számára, hogy tartalmaikat 10 nyelvre lefordítsák, köztük angolra, japánra, koreaira és spanyolra. Az eszköz automatikusan felismeri a videóban szereplő nyelvet, majd átírja és lefordítja a tartalmat, hogy a kívánt nyelven szinkronizált videót készítsen. A TikTok szerint az új funkció lehetővé teszi, hogy az alkotók és a márkák globális közönséggel kommunikáljanak.
Az új funkciók a "TikTok Symphony" nevű, a vállalat májusban bevezetett, generatív mesterséges intelligenciával működő hirdetési megoldáscsomagjának részeként lesznek elérhetők. A csomag olyan eszközöket tartalmaz, amelyek segítik a marketingeseket a forgatókönyvek megírásában, a videók készítésében és a jelenlegi eszközök továbbfejlesztésében. A TikTok annak ellenére építi ki hirdetési üzletágát, hogy az Egyesült Államokban potenciális betiltás fenyegeti, ha anyavállalata, a ByteDance egy éven belül nem adja el az alkalmazást.
Az új "Custom Avatarok" egy alkotó vagy egy márka szóvivőjének megjelenítésére szolgálnak. A TikTok szerint az alkotók a képmásukból többnyelvű avatárokat hozhatnak létre, hogy globális elérésüket és márkakollaborációikat bővítsék. A márkák létrehozhatnak avatárokat a szóvivőjükkel vagy egy olyan alkotóval, akivel együttműködtek, hogy lokalizálják globális kampányaikat. Vannak új "Stock Avatarok" is - ezek olyan előre elkészített avatárok, amelyeket kereskedelmi felhasználásra engedélyezett, fizetett színészek felhasználásával hoztak létre. Ezeknek az avatároknak a célja, hogy a vállalkozások tartalmaikhoz emberi jelleget tudjanak adni. A TikTok közölte, hogy az avatárokat különböző hátterű, nemzetiségű és nyelvű színészekkel készítik.
A TikTok nemrég felfedte, hogy a felhasználók 61%-a vásárolt már közvetlenül a TikTokon vagy egy hirdetés megtekintése után, mindazonáltal az új eszközök bevezetése egyesek számára aggasztó lehet. A hollywoodi színészek tavaly sztrájkba léptek a mesterséges intelligenciával kapcsolatos számos különböző aggály miatt, többek között azért, mert attól tartottak, hogy a képmásukat mesterséges másolatok létrehozására használják fel. A TikTok új MI avatárjainál az alkotók jelölhetik meg, hogy akarják-e, hogy a képmásukat felhasználják. Az alkotók határozhatják meg az árakat, a licenceket és azt is, hogy ki használhatja az avatárjukat.
Ami az új MI szinkronizáló eszközt illeti, lehetővé teszi az alkotók és a márkák számára, hogy tartalmaikat 10 nyelvre lefordítsák, köztük angolra, japánra, koreaira és spanyolra. Az eszköz automatikusan felismeri a videóban szereplő nyelvet, majd átírja és lefordítja a tartalmat, hogy a kívánt nyelven szinkronizált videót készítsen. A TikTok szerint az új funkció lehetővé teszi, hogy az alkotók és a márkák globális közönséggel kommunikáljanak.
Az új funkciók a "TikTok Symphony" nevű, a vállalat májusban bevezetett, generatív mesterséges intelligenciával működő hirdetési megoldáscsomagjának részeként lesznek elérhetők. A csomag olyan eszközöket tartalmaz, amelyek segítik a marketingeseket a forgatókönyvek megírásában, a videók készítésében és a jelenlegi eszközök továbbfejlesztésében. A TikTok annak ellenére építi ki hirdetési üzletágát, hogy az Egyesült Államokban potenciális betiltás fenyegeti, ha anyavállalata, a ByteDance egy éven belül nem adja el az alkalmazást.