SG.hu
Az Amazon megjelöli a gyakran visszaküldött termékeket
Ezzel arra figyelmezteti a vásárlókat, hogy azokat talán nem kellene megvenniük.
Az Amazon elkezdi figyelmeztetni a fogyasztókat, ha a platformján értékesített termékeket rendszeresen visszaküldik visszaküldésre. Egy figyelmeztető címkét raknak a "gyakran visszaküldött" termékekre, amely arra ösztönzi az embereket, hogy vásárlás előtt ellenőrizzék a termék adatait és az értékeléseket, segítve őket a félrevezető vagy rossz minőségű termékek elkerülésében és csökkentve a felesleges visszaküldéseket.
Jelenleg az Amazon visszaküldési szabályzata lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az új és nem használt termékeket a vásárlást követő 30 napig visszaküldjék, általában ingyen, kivéve, ha a terméket nem minősítik visszaválthatónak. Mindez azonban így is rengeteg problémát okoz a vásárlók számára, az Amazon platformja pedig hemzseg a hamisítványoktól és az olcsón előállított, rossz minőségű, néha megtévesztően forgalmazott, hamis véleményekkel alátámasztott termékektől. Egy látható figyelmeztetés, hogy az ilyen termékeket általában visszaküldik, nemcsak a vásárlókat tartja vissza a vásárlástól, hanem arra is ösztönözheti a kiskereskedőket, hogy legyenek őszinték a termékjellemzőkkel kapcsolatban, vagy legalábbis javítsanak azokon a problémákon, amelyek magasabb visszautasítási arányhoz vezetnek.
Az ingyenes visszaküldéseknek környezeti költsége is van és foglalják a raktárterületet, amíg a tételeket újra nem értékesítik vagy egy hulladéklerakóban nem ártalmatlanítják. Az online kiskereskedők arról számoltak be, hogy a covid-járvány idején megugrott a visszaküldési arány, és a visszaküldések száma még mindig meghaladja a járvány előtti szintet. A visszaküldési figyelmeztetés már megjelent néhány, az Amazon által teljesített harmadik féltől származó árlistán. Ezek a ruhák ugyan sok csillagot kaptak az értékeléseken, ami megnyugtathatja a leendő vásárlókat, de a vásárlói véleményekre pillantva kiderül, hogy a termékek nem méretarányosak vagy sérülten kerültek kiszállításra.
Az új figyelmeztető címke az Amazon által e hónap elején kiadott másik címkét követi, amely nyilvánosan mutatja, hogy körülbelül hány darabot adtak el egy termékből. Az Amazon nem árulta el, hogy a "gyakran visszaküldött termék" címke mikor kerül széles körben bevezetésre, illetve hogy az Egyesült Államokon kívül mely régiókban lesz elérhető.
Az Amazon elkezdi figyelmeztetni a fogyasztókat, ha a platformján értékesített termékeket rendszeresen visszaküldik visszaküldésre. Egy figyelmeztető címkét raknak a "gyakran visszaküldött" termékekre, amely arra ösztönzi az embereket, hogy vásárlás előtt ellenőrizzék a termék adatait és az értékeléseket, segítve őket a félrevezető vagy rossz minőségű termékek elkerülésében és csökkentve a felesleges visszaküldéseket.
Jelenleg az Amazon visszaküldési szabályzata lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az új és nem használt termékeket a vásárlást követő 30 napig visszaküldjék, általában ingyen, kivéve, ha a terméket nem minősítik visszaválthatónak. Mindez azonban így is rengeteg problémát okoz a vásárlók számára, az Amazon platformja pedig hemzseg a hamisítványoktól és az olcsón előállított, rossz minőségű, néha megtévesztően forgalmazott, hamis véleményekkel alátámasztott termékektől. Egy látható figyelmeztetés, hogy az ilyen termékeket általában visszaküldik, nemcsak a vásárlókat tartja vissza a vásárlástól, hanem arra is ösztönözheti a kiskereskedőket, hogy legyenek őszinték a termékjellemzőkkel kapcsolatban, vagy legalábbis javítsanak azokon a problémákon, amelyek magasabb visszautasítási arányhoz vezetnek.
Az ingyenes visszaküldéseknek környezeti költsége is van és foglalják a raktárterületet, amíg a tételeket újra nem értékesítik vagy egy hulladéklerakóban nem ártalmatlanítják. Az online kiskereskedők arról számoltak be, hogy a covid-járvány idején megugrott a visszaküldési arány, és a visszaküldések száma még mindig meghaladja a járvány előtti szintet. A visszaküldési figyelmeztetés már megjelent néhány, az Amazon által teljesített harmadik féltől származó árlistán. Ezek a ruhák ugyan sok csillagot kaptak az értékeléseken, ami megnyugtathatja a leendő vásárlókat, de a vásárlói véleményekre pillantva kiderül, hogy a termékek nem méretarányosak vagy sérülten kerültek kiszállításra.
Az új figyelmeztető címke az Amazon által e hónap elején kiadott másik címkét követi, amely nyilvánosan mutatja, hogy körülbelül hány darabot adtak el egy termékből. Az Amazon nem árulta el, hogy a "gyakran visszaküldött termék" címke mikor kerül széles körben bevezetésre, illetve hogy az Egyesült Államokon kívül mely régiókban lesz elérhető.