Berta Sándor
50 millió előfizetőjük van a YouTube stream-platformjainak
Az ajánlatok fokozatosan fejlődnek, de még le vannak maradva a vetélytársaik mögött.
A YouTube Music és a YouTube Premium stream-szolgáltatások immár több mint 50 millió előfizetővel rendelkeznek. Ez derült ki a Lyor Cohen, a YouTube Music vezetője által nyilvánosságra hozott adatokból. Összehasonlításul: 2020 végén a két platformnak még csak 30 millió ügyfele volt. A számok tartalmazzák az előfizetőket éppúgy, mint azokat, akiknek ingyenes havi próba-előfizetésük van. A Spotify jelenleg 165 millió, míg az Apple Music 78 millió előfizetővel rendelkezik.
Cohen kiemelte, hogy ők a leggyorsabban növekvő zenei előfizetési ajánlat és a számukra megtiszteltetés, hogy egy olyan szolgáltatást építhetnek fel, amely az embereknek lehetővé teszi, hogy mélyebben elmerüljenek a zenében, a tanulásban, a divatban, a játékokban és más témákban, s egyúttal támogassák az alkotókat és a művészeket.
A menedzser hozzátette, hogy a YouTube az elmúlt 12 hónapban 4 milliárd amerikai dollárt fizetett a zeneiparnak. A YouTube Premium havonta 11,99 amerikai dollárba, 11,99 euróba vagy 15,90 svájci frankba kerül és lehetővé teszi, hogy a felhasználók reklámmegszakítások nélkül hallgathassák meg vagy tölthessék le a kiválasztott dalokat és más kiegészítő tartalmakat.
A YouTube Music és Premium egyedülálló ajánlatai egyaránt népszerűek a nagy és a feltörekvő zenei piacokon. Jelentős növekedést tapasztaltak olyan államokban, mint Brazília, Dél-Korea, India, Japán és Oroszország. Cohen közölte, hogy új funkciókba és exkluzív előnyöket kínáló dolgokba akarnak befektetni. Így például közvetlenül az Afterparty nevű új zenei videója megjelenése után megállapodtak Tim McGraw amerikai countryénekessel és színésszel arról, hogy a felvétel exkluzív módon csak a YouTube Premium-tagoknak lesz elérhető. A menedzser szerint az intim rajongói élményekből a művészek és a tagjaik is csak nyerhetnek. Éppen ezért valószínű, hogy a jövőben még több ilyen élményt fognak kínálni.
A YouTube Music és a YouTube Premium stream-szolgáltatások immár több mint 50 millió előfizetővel rendelkeznek. Ez derült ki a Lyor Cohen, a YouTube Music vezetője által nyilvánosságra hozott adatokból. Összehasonlításul: 2020 végén a két platformnak még csak 30 millió ügyfele volt. A számok tartalmazzák az előfizetőket éppúgy, mint azokat, akiknek ingyenes havi próba-előfizetésük van. A Spotify jelenleg 165 millió, míg az Apple Music 78 millió előfizetővel rendelkezik.
Cohen kiemelte, hogy ők a leggyorsabban növekvő zenei előfizetési ajánlat és a számukra megtiszteltetés, hogy egy olyan szolgáltatást építhetnek fel, amely az embereknek lehetővé teszi, hogy mélyebben elmerüljenek a zenében, a tanulásban, a divatban, a játékokban és más témákban, s egyúttal támogassák az alkotókat és a művészeket.
A menedzser hozzátette, hogy a YouTube az elmúlt 12 hónapban 4 milliárd amerikai dollárt fizetett a zeneiparnak. A YouTube Premium havonta 11,99 amerikai dollárba, 11,99 euróba vagy 15,90 svájci frankba kerül és lehetővé teszi, hogy a felhasználók reklámmegszakítások nélkül hallgathassák meg vagy tölthessék le a kiválasztott dalokat és más kiegészítő tartalmakat.
A YouTube Music és Premium egyedülálló ajánlatai egyaránt népszerűek a nagy és a feltörekvő zenei piacokon. Jelentős növekedést tapasztaltak olyan államokban, mint Brazília, Dél-Korea, India, Japán és Oroszország. Cohen közölte, hogy új funkciókba és exkluzív előnyöket kínáló dolgokba akarnak befektetni. Így például közvetlenül az Afterparty nevű új zenei videója megjelenése után megállapodtak Tim McGraw amerikai countryénekessel és színésszel arról, hogy a felvétel exkluzív módon csak a YouTube Premium-tagoknak lesz elérhető. A menedzser szerint az intim rajongói élményekből a művészek és a tagjaik is csak nyerhetnek. Éppen ezért valószínű, hogy a jövőben még több ilyen élményt fognak kínálni.