Berta Sándor
A NortonLifeLock veszi meg az Avastot
Megerősítést nyert az egy hónappal ezelőtti információ.
A The Wall Street Journal július közepén írta meg, hogy a NortonLifeLock vásárolhatja meg az Avastot. Az amerikai újság értesülései szerint a tárgyalások előrehaladott állapotban voltak és augusztus elejéig eldőlt, hogy megvalósul-e az üzlet. Nos, most ismertté vált, hogy a NortonLifeLock 8,1-8,6 milliárd amerikai dollárért megszerezte az Avastot. Az utóbbi részvényesei két ajánlat közül választhatnak. Vagy a tulajdonrészük 31 százalékát készpénzben és 69 százalékát részvényben kapják meg, vagy a 90 százalékát készpénzben és 10 százalékát részvényben.
A vállalatok által kiadott közös közlemény alapján a két menedzsment már jóváhagyta a tranzakciót, mert látták annak a lehetőségét, hogy egy új, az ágazatot vezető kiberbiztonsági céget hozhatnak létre a felhasználók számára, amely ráadásul mind a két csoport márkáit, technológiáit és innovációit használhatja majd a jövőben azért, hogy a fogyasztóknak, a részvényeseknek és más érdekcsoportoknak jelentős előnyöket kínáljon.
A NortonLifeLock és az Avast közösen 500 millió ügyféllel rendelkezik. A fúzió után a közös társaság képes lesz arra, hogy a termékeivel és a szolgáltatásaival több regionális piacot is lefedjen. Az üzletnek köszönhetően a két fél évente 280 millió amerikai dolláros költségmegtakarítást akar elérni.
A The Wall Street Journal július közepén írta meg, hogy a NortonLifeLock vásárolhatja meg az Avastot. Az amerikai újság értesülései szerint a tárgyalások előrehaladott állapotban voltak és augusztus elejéig eldőlt, hogy megvalósul-e az üzlet. Nos, most ismertté vált, hogy a NortonLifeLock 8,1-8,6 milliárd amerikai dollárért megszerezte az Avastot. Az utóbbi részvényesei két ajánlat közül választhatnak. Vagy a tulajdonrészük 31 százalékát készpénzben és 69 százalékát részvényben kapják meg, vagy a 90 százalékát készpénzben és 10 százalékát részvényben.
A vállalatok által kiadott közös közlemény alapján a két menedzsment már jóváhagyta a tranzakciót, mert látták annak a lehetőségét, hogy egy új, az ágazatot vezető kiberbiztonsági céget hozhatnak létre a felhasználók számára, amely ráadásul mind a két csoport márkáit, technológiáit és innovációit használhatja majd a jövőben azért, hogy a fogyasztóknak, a részvényeseknek és más érdekcsoportoknak jelentős előnyöket kínáljon.
A NortonLifeLock és az Avast közösen 500 millió ügyféllel rendelkezik. A fúzió után a közös társaság képes lesz arra, hogy a termékeivel és a szolgáltatásaival több regionális piacot is lefedjen. Az üzletnek köszönhetően a két fél évente 280 millió amerikai dolláros költségmegtakarítást akar elérni.