Berta Sándor
Zavaró lehet a túl sok stream-előfizetés
A fő problémát a folyamatosan növekvő információmennyiség megjegyzése jelenti.
Az elmúlt esztendőkben az olyan stream-platformok, mint az Amazon Prime vagy a Netflix az emberek mindennapi tartalomfogyasztásának a részévé váltak. Az Omdia brit tanácsadócég az elemzésében ugyanakkor kimutatta, hogy a túl sok stream-előfizetés megzavarhatja a felhasználókat. Az alapvető problémát az jelenti, hogy mindegyik szolgáltatásnál újabb jelszót kell megjegyezni és ott vannak még a növekvő kiegészítő költségek. Mint kiderült, a határ körülbelül hét ajánlatnál, illetve jelszónál van. Az Amerikai Egyesült Államokban ugyanis egy átlagos felhasználó maximum hét stream-előfizetéssel rendelkezik.
Maria Rua Agnete, az Omdia kutatási igazgatója kijelentette, hogy általában a fogyasztók hét stream-platformot használnak, függetlenül attól, hogy azok fizetős vagy ingyenes szolgáltatásról van szó. Utána már túl nagy feladatot jelentenek a bejelentkezések és a kapcsolódó jelszavak megjegyzése. Az emberek nem szeretnének kevesebb filmet és filmsorozatot nézni, de egy idő után elegük lesz.
A stream-ajánlatok előfizetőinek a száma folyamatosan növekszik. Tavaly novemberben felhasználónként 7,23 stream-előfizetést regisztráltak, amely egy új rekord volt. Áprilisban ez a szám 7,06 volt. A legnépszerűbb az USA-ban a Netflix, amely az internetelérésekkel rendelkező háztartások 57 százalékában van jelen. További meghatározó piaci szereplőnek számít az Amazon Prime, a Hulu, a Disney+ és a HBO Max. Az ingyenes platformok közül a YouTube a meghatározó.
Az elmúlt esztendőkben az olyan stream-platformok, mint az Amazon Prime vagy a Netflix az emberek mindennapi tartalomfogyasztásának a részévé váltak. Az Omdia brit tanácsadócég az elemzésében ugyanakkor kimutatta, hogy a túl sok stream-előfizetés megzavarhatja a felhasználókat. Az alapvető problémát az jelenti, hogy mindegyik szolgáltatásnál újabb jelszót kell megjegyezni és ott vannak még a növekvő kiegészítő költségek. Mint kiderült, a határ körülbelül hét ajánlatnál, illetve jelszónál van. Az Amerikai Egyesült Államokban ugyanis egy átlagos felhasználó maximum hét stream-előfizetéssel rendelkezik.
Maria Rua Agnete, az Omdia kutatási igazgatója kijelentette, hogy általában a fogyasztók hét stream-platformot használnak, függetlenül attól, hogy azok fizetős vagy ingyenes szolgáltatásról van szó. Utána már túl nagy feladatot jelentenek a bejelentkezések és a kapcsolódó jelszavak megjegyzése. Az emberek nem szeretnének kevesebb filmet és filmsorozatot nézni, de egy idő után elegük lesz.
A stream-ajánlatok előfizetőinek a száma folyamatosan növekszik. Tavaly novemberben felhasználónként 7,23 stream-előfizetést regisztráltak, amely egy új rekord volt. Áprilisban ez a szám 7,06 volt. A legnépszerűbb az USA-ban a Netflix, amely az internetelérésekkel rendelkező háztartások 57 százalékában van jelen. További meghatározó piaci szereplőnek számít az Amazon Prime, a Hulu, a Disney+ és a HBO Max. Az ingyenes platformok közül a YouTube a meghatározó.