Berta Sándor
Közös céget hoz létre az AT&T és a Discovery?
A két óriás a Disney és a Netflix vetélytársa lenne a videostream-piacon.
A értesülései alapján közös vállalatot alapíthat, de akár össze is olvadhat az AT&T és a Discovery. A hír azért nem meglepő, mert az AT&T már évekkel ezelőtt a Facebook és a Google babérjaira tört, amikor 2018 nyarán fuzionált a Time Warnerrel és az üzlet keretében megszerezte a Warner Bros filmstúdiót, a CNN-t és a HBO-t.
Most arról folynak a tárgyalások az AT&T és a Discovery képviselői között, hogy miként tudnak együtt dolgozni azért, hogy eredményesebben vehessék fel a harcot a két legnagyobb konkurensükkel, a Netflixszel és a Walt Disney-vel. A két fél eddig nem akarta kommentálni az értesüléseket.
A Financial Times hozzátette, hogy a két fél összeolvadása esetén egy 150 milliárd amerikai dollár értékű óriás jönne létre. A bennfentesektől származó információk szerint az üzletet néhány napon belül bejelenthetik.
Az AT&T-hez tartozik a Warner Media (HBO, HBO Max, CNN). A HBO és a tavaly az USA-ban elindított HBO Max összesen 63,9 millió ügyféllel rendelkezik világszerte. Ezzel szemben a Disney +-nak több mint 100 millió, míg a Netflixnek 207,6 millió előfizetője van. A Discovery 88,3 millió háztartást ér el az Amerikai Egyesült Államokban.
A értesülései alapján közös vállalatot alapíthat, de akár össze is olvadhat az AT&T és a Discovery. A hír azért nem meglepő, mert az AT&T már évekkel ezelőtt a Facebook és a Google babérjaira tört, amikor 2018 nyarán fuzionált a Time Warnerrel és az üzlet keretében megszerezte a Warner Bros filmstúdiót, a CNN-t és a HBO-t.
Most arról folynak a tárgyalások az AT&T és a Discovery képviselői között, hogy miként tudnak együtt dolgozni azért, hogy eredményesebben vehessék fel a harcot a két legnagyobb konkurensükkel, a Netflixszel és a Walt Disney-vel. A két fél eddig nem akarta kommentálni az értesüléseket.
A Financial Times hozzátette, hogy a két fél összeolvadása esetén egy 150 milliárd amerikai dollár értékű óriás jönne létre. A bennfentesektől származó információk szerint az üzletet néhány napon belül bejelenthetik.
Az AT&T-hez tartozik a Warner Media (HBO, HBO Max, CNN). A HBO és a tavaly az USA-ban elindított HBO Max összesen 63,9 millió ügyféllel rendelkezik világszerte. Ezzel szemben a Disney +-nak több mint 100 millió, míg a Netflixnek 207,6 millió előfizetője van. A Discovery 88,3 millió háztartást ér el az Amerikai Egyesült Államokban.