Berta Sándor
Megújítja az ikonokat és a logókat a Microsoft
Az óriáscég számos terméke esetében tervez változtatásokat.
A Microsoft az elmúlt hónapokban számos ikont és logót módosított, legyen szó akár az Office irodai szoftvercsomag vagy a Windows 10 operációs rendszer elemeiről. Jon Friedman, a vállalat dizájnért és kutatásért felelős alelnöke kiemelte, hogy bár már több mint száz ikont terveztek újra, még nem értek a munka végére. Azt a feladatot tűzték ki maguk elé, hogy egyrészt egy modern dizájnt valósítsanak meg, ezzel párhuzamosan pedig megtartsák az olyan erős márkák identitását, mint például az Office. A menedzser hivatalosan bemutatott számos új koncepciót, ikont és logót, amelyek között látható volt egy új logó is a Windows 10 operációs rendszerhez.
Friedman hangsúlyozta: nagyon komoly erőfeszítéseket tesznek azért, hogy minden tervezőt egy asztal mellé ültessenek azért, hogy egységes szabályokat dolgozzanak ki, majd azokhoz tartsák is magukat. A menedzser kiemelte, hogy a legújabb ikon-újratervezési hullámmal két nagy kreatív kihívás előtt álltak. Egyrészt jelezniük kellett az innovációt és a változásokat, másrészt ezzel egy időben nem veszíthették el az ügyfelek bizalmát. Emellett egy rugalmas és nyitott dizájnrendszert kellett kifejleszteniük, amely számos alkalmazási területet lefed, s ezzel egy időben hűséges marad a Microsofthoz.
A Microsoft az elmúlt hónapokban számos ikont és logót módosított, legyen szó akár az Office irodai szoftvercsomag vagy a Windows 10 operációs rendszer elemeiről. Jon Friedman, a vállalat dizájnért és kutatásért felelős alelnöke kiemelte, hogy bár már több mint száz ikont terveztek újra, még nem értek a munka végére. Azt a feladatot tűzték ki maguk elé, hogy egyrészt egy modern dizájnt valósítsanak meg, ezzel párhuzamosan pedig megtartsák az olyan erős márkák identitását, mint például az Office. A menedzser hivatalosan bemutatott számos új koncepciót, ikont és logót, amelyek között látható volt egy új logó is a Windows 10 operációs rendszerhez.
Friedman hangsúlyozta: nagyon komoly erőfeszítéseket tesznek azért, hogy minden tervezőt egy asztal mellé ültessenek azért, hogy egységes szabályokat dolgozzanak ki, majd azokhoz tartsák is magukat. A menedzser kiemelte, hogy a legújabb ikon-újratervezési hullámmal két nagy kreatív kihívás előtt álltak. Egyrészt jelezniük kellett az innovációt és a változásokat, másrészt ezzel egy időben nem veszíthették el az ügyfelek bizalmát. Emellett egy rugalmas és nyitott dizájnrendszert kellett kifejleszteniük, amely számos alkalmazási területet lefed, s ezzel egy időben hűséges marad a Microsofthoz.