Berta Sándor
Hiba sújtja az iPad Pro készülékeket
Egyelőre nem lehet tudni, hogy a probléma hardveres, szoftveres vagy mind a két területet érinti.
Az iMore oldal értesülése alapján folyamatos gondokkal küzd az iPad Pro táblagépek tulajdonosainak egy része. A megfigyelt jelenség az, hogy időszakosan teljesen megszűnik az érintés érzékelése a készülékeken. Az Apple eddig nem kínált megoldást a hibára.
Az iMore többek között Steve Troughton-Smith alkalmazásfejlesztő tapasztalataira hivatkozott. A szakember a Twitteren osztotta meg az információkat. Így vált ismertté, hogy a probléma elsősorban az iPad Pro táblagépén és az iOS 13 operációs rendszeren volt megfigyelhető. Később kiderült, hogy olyanokat is érintett, akik az iOS más verzióját és a 2017-es, illetve a 2018-as iPad Pro modelleket használták,. Az esetek általában az erőforrás-igényes alkalmazások futtatásakor jelentkeztek.
Az Apple hivatalos fórumában több fórumszál és bejegyzés is született a témában. A felhasználók többségénél a táblagépek újraindítása megoldotta a helyzetet, de csak egy időre, utána ismét jelentkezett. Voltak olyanok, akik cserekészüléket kaptak a gyártótól, de egy idő után azokon is felbukkant a jelenség.
Érdekesség, hogy áprilisban a felhasználók egy része számos hibáról számolt be szintén az iPad Pro készülékekkel kapcsolatban. Az Apple és a MacRumors fórumaiban számos személy panaszkodott billentyű- és egyéb problémákról, amelyek főleg a 2017-es és a 2018-as iPad Pro modelleket érintették. A vásárlók többek között azt írták, hogy a táblagépek nem regisztrálták az érintéseiket, akadozott az oldalak lapozása és nem tudtak bizonyos billentyűket lenyomni, illetve az adott betűk csak a sokadik alkalom után jelentek meg a képernyőn.
Az iMore oldal értesülése alapján folyamatos gondokkal küzd az iPad Pro táblagépek tulajdonosainak egy része. A megfigyelt jelenség az, hogy időszakosan teljesen megszűnik az érintés érzékelése a készülékeken. Az Apple eddig nem kínált megoldást a hibára.
Az iMore többek között Steve Troughton-Smith alkalmazásfejlesztő tapasztalataira hivatkozott. A szakember a Twitteren osztotta meg az információkat. Így vált ismertté, hogy a probléma elsősorban az iPad Pro táblagépén és az iOS 13 operációs rendszeren volt megfigyelhető. Később kiderült, hogy olyanokat is érintett, akik az iOS más verzióját és a 2017-es, illetve a 2018-as iPad Pro modelleket használták,. Az esetek általában az erőforrás-igényes alkalmazások futtatásakor jelentkeztek.
Az Apple hivatalos fórumában több fórumszál és bejegyzés is született a témában. A felhasználók többségénél a táblagépek újraindítása megoldotta a helyzetet, de csak egy időre, utána ismét jelentkezett. Voltak olyanok, akik cserekészüléket kaptak a gyártótól, de egy idő után azokon is felbukkant a jelenség.
Érdekesség, hogy áprilisban a felhasználók egy része számos hibáról számolt be szintén az iPad Pro készülékekkel kapcsolatban. Az Apple és a MacRumors fórumaiban számos személy panaszkodott billentyű- és egyéb problémákról, amelyek főleg a 2017-es és a 2018-as iPad Pro modelleket érintették. A vásárlók többek között azt írták, hogy a táblagépek nem regisztrálták az érintéseiket, akadozott az oldalak lapozása és nem tudtak bizonyos billentyűket lenyomni, illetve az adott betűk csak a sokadik alkalom után jelentek meg a képernyőn.