Franczy

Intel logó mindenhol

Az Intel Corporation bejelentette, hogy - eddig példa nélküli módon - engedélyezi a cég észak-amerikai kereskedelmi partereinek, hogy az Intel Inside logót nyomtatott reklámjaikban és az interneten (a cégek saját oldalain) is használhassák.


A Pentium III logó
Ezenkívül különböző kooperációs szerződések keretében ezért a tevékenységért még pénzhez is juthatnak az Intel kiemelt kereskedői. Az Intel ily módon szeretne minél nagyobb reklámot csinálni elsősorban a dobozos Intel Pentium III-as processzorainak, ezenkívül a legújabb Intel Pentium 4-es chip-eknek, valamint a már amúgy is népszerű Intel Celeron 2-es processzoroknak.

"Mostantól az Intel kereskedelmi partnerei használhatják a világszerte ismert és minőséget jelentő Intel logót. Ezúton is szeretnénk a dobozos Intel processzorok népszerűségét növelni, így főleg azok a kereskedők kaphatják meg az Intel logó használati engedélyét, akik ilyen dobozos Intel processzorra épülő rendszereket forgalmaznak." - nyilatkozta Steve Dallman, az Intel észak-amerikai eladásokért felelős igazgatója. "Az elmúlt évtizedben a hivatalos Intel logó használatára csak az OEM (Original Equipment Manufacturers) gyártók voltak jogosultak." - tette hozzá Dallman.

Az Intel által hivatalosan "Intel Channel Co-op Advertising Program"-nak, vagyis Intel Kereskedelmi Kooperációs Reklám Program-nak nevezett kezdeményezést a cég már több hónapja teszteli Amerikában. Az Intel tervei szerint az új kezdeményezés keretében a cég a partnereknek kifizeti a nyomtatott hirdetések költségeinek kétharmadát, ezenkívül ingyenes továbbképző tanfolyamokat is tart a kereskedelmi partnerek alkalmazottainak. A kereskedők további kedvezményekhez is juthatnak, melyek mértéke az eladott processzorok darabszámától függ.


Az Intel elnöke, Craig Barrett a chip bemutatóján

Ahhoz, hogy egy cég részt vehessen ebben az Intel féle kooperációs reklámkampányban, szükséges, hogy a kereskedő dobozos Intel processzorokra épülő rendszerekkel is foglalkozzon, valamint alkalmazottainak sikeresen teljesíteniük kell egy speciális gyakorlatot. Az úgynevezett "Technical Solutions Training" keretében jelenleg 27 város 800 Intel kereskedőjét képezik ki; megismerkedhetnek az általános szerverekkel, az új Intel Pentium 4-es processzorral, a mobil számítógépekkel, valamint a különböző hálózati és vezeték nélküli megoldásokkal.

"Az Intel Inside logó használata, és a kedvezményes kooperációs szerződés nagymértékben növelheti piaci esélyeinket, és így 2001-ben már sokkal versenyképesebbek lehetünk." - nyilatkozta John Samborski, az Ace Computers elnöke. Az Arlington-i Ace Computers egyike azon cégeknek, melyek részt vesznek az Intel új kezdeményezésében.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!