Berta Sándor
Kis cégek termékeit karolja fel az Amazon
A kereskedelmi óriás lehetővé teszi a kisebb vállalatok számára, hogy sikeressé tegyék az eszközeiket. A Vava, RAVPower vagy Wyze és komoly értékesítési sikereket könyvelhettek el eddig.
Vannak vállalkozások, amelyek olcsó, de értékes termékekkel akarnak bizonyos területeket meghódítani. Ilyen például a Wyze; a startup egy okoskamerát készít, amely csak 29 dollárba kerül, de a tesztelők véleménye szerint simán lépést tud tartani a piacvezetők megoldásaival. A RAVPower olcsó mobilakkumulátorokat gyárt, illetve olyan modulokat, amelyek a vezeték nélküli töltésekhez használhatók. A Vava a hangszórók piacán van jelen. A The New York Times rámutatott, hogy az Amazon nélkül e három társaság egyike sem lehetett volna sikeres.
Mindegyik cég nagyon sok erőforrást fordított arra, hogy megtalálja a siker titkát. Termékeik általában a keresési eredmények elején találhatók, a dizájnjuk vonzza a felhasználók tekintetét és az emberek jól fogadják a készülékeiket. Ehhez jön még az ár, amelynek általában sokkal alacsonyabb a piacvezető termékárainál. Ez általában úgy valósítható meg, hogy az értékesítést és a terjesztést is az Amazon végzi, cserébe az online kereskedő azt várja a partnereitől, hogy a termékeik bizonyos minőségi szabványoknak megfeleljenek.
Tehát az eladóknak jobb termékeket kell kínálniuk olcsóbb árak mellett, különben eltűnnek a piacról. Az Amazon eddig 3 milliárd dollár hitelt adott nekik, hogy segítse a gyártásuk felfuttatását.
Vannak vállalkozások, amelyek olcsó, de értékes termékekkel akarnak bizonyos területeket meghódítani. Ilyen például a Wyze; a startup egy okoskamerát készít, amely csak 29 dollárba kerül, de a tesztelők véleménye szerint simán lépést tud tartani a piacvezetők megoldásaival. A RAVPower olcsó mobilakkumulátorokat gyárt, illetve olyan modulokat, amelyek a vezeték nélküli töltésekhez használhatók. A Vava a hangszórók piacán van jelen. A The New York Times rámutatott, hogy az Amazon nélkül e három társaság egyike sem lehetett volna sikeres.
Mindegyik cég nagyon sok erőforrást fordított arra, hogy megtalálja a siker titkát. Termékeik általában a keresési eredmények elején találhatók, a dizájnjuk vonzza a felhasználók tekintetét és az emberek jól fogadják a készülékeiket. Ehhez jön még az ár, amelynek általában sokkal alacsonyabb a piacvezető termékárainál. Ez általában úgy valósítható meg, hogy az értékesítést és a terjesztést is az Amazon végzi, cserébe az online kereskedő azt várja a partnereitől, hogy a termékeik bizonyos minőségi szabványoknak megfeleljenek.
Tehát az eladóknak jobb termékeket kell kínálniuk olcsóbb árak mellett, különben eltűnnek a piacról. Az Amazon eddig 3 milliárd dollár hitelt adott nekik, hogy segítse a gyártásuk felfuttatását.