SG.hu
Európai digitális marketing szövetség alakult
Nyolc közép-kelet-európai ország kilenc vezető digitális marketing ügynöksége szakmai szervezetet alapított BlueAlliance néven.
A Varsóban létrejött szervezet célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok hatékonyabb lefedése. Magyarországot két ügynökség is képviseli. A BlueAlliance alapító tagjai szeretnék tevékenységüket a jelenlegi szolgáltatási területeiken túl is bővíteni, ezzel más közép-kelet-európai országok felé nyitni szolgáltatásaikkal. Az együttműködés alapköve a partneri együttműködés, tapasztalat- és tudáscsere. Fontos cél ugyanakkor, hogy segítsék a tagügynökségek ügyfeleit a régióban való terjeszkedésben, fejlődésben.
Az alapítók nyolc ország - Horvátország, Csehország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Ukrajna – vezető független digitális marketing ügynökségei, mindegyikük hivatalos Google Premier Partner. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. kapott meghívást a szervezetbe.
„Óriási jelentőségű ennek a nemzetközi ügynökségi hálózatnak a létrejötte: azt jelenti, hogy kinyílt Európa kapuja a külföldi piacokra lépéshez. A helyi tagügynökségek – szakmájuk vezető szakértői – hely és piacismerete felbecsülhetetlen érték, ami számottevően javítja a piacbővítés hatékonyságát, akár évek munkáját megtakarítva ezzel” – mondta Dunder Krisztián digitális üzletfejlesztési szakértő, a Growww Digital ügyvezetője.
Az együttműködés tervének kidolgozása a lengyelországi Bluerank kezdeményezésére már 2016-ban elkezdődött, és odáig vezetett, hogy a hasonló értékekkel és célokkal rendelkező ügynökségek létrehozták a szakmai szervezetet. „Jó ideje figyeljük a Bluerank kezdeményezését, örülünk neki, hogy több informális egyeztetés után valóra vált ez az összefogás. Munkánk során eddig is hasznos volt a helyi partnerek tapasztalata, lokális tudása - számítunk rá, hogy a BlueAlliance versenyképes ajánlatot tud tenni olyan ügyfelek számára, akinek fontos, hogy testreszabottan, de egységes szakmai színvonalon legyenek kiszolgálva az egyébként kicsinek számító CEE piacokon – mondta Gandera Balázs az INTREN vezetője”
Az alapító ügynökségek saját országuk elismert szakértői a digitális analitika, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések és közösségi média területén. Az ügynökségi csoportosulás összesen 900 ügyfelet szolgál ki 300 munkatárs részvételével. A BlueAlliance tagjai: Aweb (Ukrajna), Bluerank (Lengyelország), Effectix (Csehország), eStrategai (Litvánia), Growww Digital (Magyarország), INTREN (Magyarország), KG Media (Horvátország), Pizza SEO (Szlovákia), WebDigital (Románia).
A Varsóban létrejött szervezet célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok hatékonyabb lefedése. Magyarországot két ügynökség is képviseli. A BlueAlliance alapító tagjai szeretnék tevékenységüket a jelenlegi szolgáltatási területeiken túl is bővíteni, ezzel más közép-kelet-európai országok felé nyitni szolgáltatásaikkal. Az együttműködés alapköve a partneri együttműködés, tapasztalat- és tudáscsere. Fontos cél ugyanakkor, hogy segítsék a tagügynökségek ügyfeleit a régióban való terjeszkedésben, fejlődésben.
Az alapítók nyolc ország - Horvátország, Csehország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Ukrajna – vezető független digitális marketing ügynökségei, mindegyikük hivatalos Google Premier Partner. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. kapott meghívást a szervezetbe.
„Óriási jelentőségű ennek a nemzetközi ügynökségi hálózatnak a létrejötte: azt jelenti, hogy kinyílt Európa kapuja a külföldi piacokra lépéshez. A helyi tagügynökségek – szakmájuk vezető szakértői – hely és piacismerete felbecsülhetetlen érték, ami számottevően javítja a piacbővítés hatékonyságát, akár évek munkáját megtakarítva ezzel” – mondta Dunder Krisztián digitális üzletfejlesztési szakértő, a Growww Digital ügyvezetője.
Az együttműködés tervének kidolgozása a lengyelországi Bluerank kezdeményezésére már 2016-ban elkezdődött, és odáig vezetett, hogy a hasonló értékekkel és célokkal rendelkező ügynökségek létrehozták a szakmai szervezetet. „Jó ideje figyeljük a Bluerank kezdeményezését, örülünk neki, hogy több informális egyeztetés után valóra vált ez az összefogás. Munkánk során eddig is hasznos volt a helyi partnerek tapasztalata, lokális tudása - számítunk rá, hogy a BlueAlliance versenyképes ajánlatot tud tenni olyan ügyfelek számára, akinek fontos, hogy testreszabottan, de egységes szakmai színvonalon legyenek kiszolgálva az egyébként kicsinek számító CEE piacokon – mondta Gandera Balázs az INTREN vezetője”
Az alapító ügynökségek saját országuk elismert szakértői a digitális analitika, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések és közösségi média területén. Az ügynökségi csoportosulás összesen 900 ügyfelet szolgál ki 300 munkatárs részvételével. A BlueAlliance tagjai: Aweb (Ukrajna), Bluerank (Lengyelország), Effectix (Csehország), eStrategai (Litvánia), Growww Digital (Magyarország), INTREN (Magyarország), KG Media (Horvátország), Pizza SEO (Szlovákia), WebDigital (Románia).