Gyurkity Péter
A Xiaomi vezet a viselhető kütyüknél
Az eddigi első alaposan visszaesett, az Apple pedig nem tudta tartani a lépést.
A Strategy Analytics közzétette a második negyedévre vonatkozó friss felmérését a viselhető termékek szegmenséről. Ebből kiderül, hogy a kínai Xiaomi itt már globális szinten is átvette a vezetést, miközben a többiek nem tudták hasonló ütemben növelni az eladásokat.
A részletes anyagban arról olvashatunk, hogy az április és június közötti időszakban a Xiaomi összesen 3,7 millió ilyen terméket szállított le, amivel a piac 17,1 százalékát kaparintotta meg. Ez ugyan első látásra nem tűnik óriási szeletnek, azonban a listát eddig vezető Fitbit 5,7 millióról esett vissza 3,4 millióra, vagyis elvesztette a vezető szerepet, átadva azt a kínai riválisnak. Az Apple eközben 1,8-ról javított 2,8 millióra, ami a harmadik helyre volt elegendő – úgy tűnik, hogy magukra találnak, a Series 3 Apple Watch pedig javított fitneszz-funkciókkal futhat be, ami orvosolhatja a korábbi kritikákat.
A Fitbit eddig nem aratott túl nagy sikert az okosórák kategóriájában, ők inkább a fitneszz-termékekkel érték el az eddigi sikereket. A cég 110 főt lefaragott állományából, eközben bizonyos peres ügyekkel is meg kell birkózniuk, miközben az Apple a bevétel és a nyereség tekintetében tovább száguld. Ez utóbbi cég hírügynökségi jelentések szerint közvetlenül a mobilhálózatra csatlakozó okosórán dolgozik, amely még az év vége előtt bemutatkozhat, vagyis nem lenne szükség a meglévő iPhone készülékek alkalmazására. Állítólag már tárgyalnak több amerikai és európai szolgáltatóval, egy ilyen megoldással pedig még tovább erősítenék saját pozícióikat.
A második negyedben világszerte összesen 21,6 millió viselhető kütyü kelt el, ez egy év alatt 8 százalékos bővülést jelent.
A Strategy Analytics közzétette a második negyedévre vonatkozó friss felmérését a viselhető termékek szegmenséről. Ebből kiderül, hogy a kínai Xiaomi itt már globális szinten is átvette a vezetést, miközben a többiek nem tudták hasonló ütemben növelni az eladásokat.
A részletes anyagban arról olvashatunk, hogy az április és június közötti időszakban a Xiaomi összesen 3,7 millió ilyen terméket szállított le, amivel a piac 17,1 százalékát kaparintotta meg. Ez ugyan első látásra nem tűnik óriási szeletnek, azonban a listát eddig vezető Fitbit 5,7 millióról esett vissza 3,4 millióra, vagyis elvesztette a vezető szerepet, átadva azt a kínai riválisnak. Az Apple eközben 1,8-ról javított 2,8 millióra, ami a harmadik helyre volt elegendő – úgy tűnik, hogy magukra találnak, a Series 3 Apple Watch pedig javított fitneszz-funkciókkal futhat be, ami orvosolhatja a korábbi kritikákat.
A Fitbit eddig nem aratott túl nagy sikert az okosórák kategóriájában, ők inkább a fitneszz-termékekkel érték el az eddigi sikereket. A cég 110 főt lefaragott állományából, eközben bizonyos peres ügyekkel is meg kell birkózniuk, miközben az Apple a bevétel és a nyereség tekintetében tovább száguld. Ez utóbbi cég hírügynökségi jelentések szerint közvetlenül a mobilhálózatra csatlakozó okosórán dolgozik, amely még az év vége előtt bemutatkozhat, vagyis nem lenne szükség a meglévő iPhone készülékek alkalmazására. Állítólag már tárgyalnak több amerikai és európai szolgáltatóval, egy ilyen megoldással pedig még tovább erősítenék saját pozícióikat.
A második negyedben világszerte összesen 21,6 millió viselhető kütyü kelt el, ez egy év alatt 8 százalékos bővülést jelent.