Gyurkity Péter
A Motorola nevére támaszkodik a Lenovo
A kínai gyártó meggondolta magát, a jövőben egyre több készüléken láthatjuk a nevet.
A Lenovo legutóbb a Moto G5 és G5 Plus okostelefonokat mutatta be a nagyközönség előtt, mégpedig a február végén lezajlott MWC során. A jelek szerint további példányokkal készülnek, a cég pedig minden régióban visszahozná a jól ismert márkanevet és logót.
A Lenovo, amely még 2014-ben vásárolta fel a Motorola egykori telefonos részlegét (a Google-től, amely megtartotta a szabadalmak nagy részét), több eltérő elképzeléssel próbálkozott. Először arról hallottunk, hogy végleg eltüntetik a részleg nevét, ehelyett a „Moto by Lenovo” felirat marad meg a különböző készülékeken, egy évvel ezelőtt pedig arról jelent meg hír, hogy két eltérő márkanevet tartanának meg, ezek közül a Moto az erősebb, a Vibe pedig a szerényebb példányokat jelezné a vásárlóknak. Az új vezetés azonban meggondolta magát, így a jövőben globális szinten is számíthatunk a Moto, valamint a jól ismert logó alkalmazására, amelytől nyilván azt remélik, hogy jobb pozícióba kerülnek a Kínán kívüli piacokon.
A moduláris felépítést előtérbe helyező Moto Z, a Moto Z Force, valamint a Moto Z Play az Egyesült Államokban a Verizon mellett több más szolgáltató kínálatában is megjelenik majd, amely elősegítheti, hogy az eddiginél több Moto Mod kiegészítőt értékesítsenek. A többi régióban (így Európában is) szintén valószínű a Motorola márkanév visszatérése, ez azonban egy jelenleg nem ismert menetrend mentén következne be, vagyis a pontos részletekre még várnunk kell. Jól látható azonban a törekvés, hogy globális szinten is a magasan jegyzett szereplők között jelenjenek meg, ebben pedig a márka húzóerejére számítanak. Nyilván az sem árt majd, ha a mobiltelefont feltaláló cég neve mellett a hardver és a szoftver terén is megfelelő ajánlattal állnak elő, ehhez pedig kedvezőnek mondható árat társítanak. Hogy ez mennyiben lesz így, az év hátralévő részében kiderül.
A Lenovo legutóbb a Moto G5 és G5 Plus okostelefonokat mutatta be a nagyközönség előtt, mégpedig a február végén lezajlott MWC során. A jelek szerint további példányokkal készülnek, a cég pedig minden régióban visszahozná a jól ismert márkanevet és logót.
A Lenovo, amely még 2014-ben vásárolta fel a Motorola egykori telefonos részlegét (a Google-től, amely megtartotta a szabadalmak nagy részét), több eltérő elképzeléssel próbálkozott. Először arról hallottunk, hogy végleg eltüntetik a részleg nevét, ehelyett a „Moto by Lenovo” felirat marad meg a különböző készülékeken, egy évvel ezelőtt pedig arról jelent meg hír, hogy két eltérő márkanevet tartanának meg, ezek közül a Moto az erősebb, a Vibe pedig a szerényebb példányokat jelezné a vásárlóknak. Az új vezetés azonban meggondolta magát, így a jövőben globális szinten is számíthatunk a Moto, valamint a jól ismert logó alkalmazására, amelytől nyilván azt remélik, hogy jobb pozícióba kerülnek a Kínán kívüli piacokon.
A moduláris felépítést előtérbe helyező Moto Z, a Moto Z Force, valamint a Moto Z Play az Egyesült Államokban a Verizon mellett több más szolgáltató kínálatában is megjelenik majd, amely elősegítheti, hogy az eddiginél több Moto Mod kiegészítőt értékesítsenek. A többi régióban (így Európában is) szintén valószínű a Motorola márkanév visszatérése, ez azonban egy jelenleg nem ismert menetrend mentén következne be, vagyis a pontos részletekre még várnunk kell. Jól látható azonban a törekvés, hogy globális szinten is a magasan jegyzett szereplők között jelenjenek meg, ebben pedig a márka húzóerejére számítanak. Nyilván az sem árt majd, ha a mobiltelefont feltaláló cég neve mellett a hardver és a szoftver terén is megfelelő ajánlattal állnak elő, ehhez pedig kedvezőnek mondható árat társítanak. Hogy ez mennyiben lesz így, az év hátralévő részében kiderül.