Berta Sándor
Hó végén a boltokban az első analóg okosórák
A készülékeket a Hewlett-Packard és a Movado dobta piacra.
Az analóg okosórák Coach, Ferrari, Hugo Boss, Juicy Couture és Tommy Hilfiger márkanevek alatt jelennek meg. Az eszközök LED vagy nem feltűnő OLED-kijelző segítségével tájékoztatják a felhasználókat a legfontosabb eseményekről, például a beérkező hívásokról. Mindegyik termék rendelkezik okostelefon-kapcsolattal és a HP Smart Platform rendszerére épül.
Az órákon nem látszik, hogy milyen technikai megoldásokat rejtenek. A tokok acélból készültek és vízállóak, csupán a méretük és a formájuk különbözik. Ugyanakkor a figyelmesebb megtekintéskor látható az integrált LED vagy az OLED-képernyő. Az eszközök vibrációval is képesek értesíteni bizonyos eseményekről (hívások, e-mailek, SMS-ek, frissülő közösségi bejegyzések, naptárbejegyzés-emlékeztetők) a viselőiket.
A Coach, a Ferrari, a Hugo Boss és a Tommy Hilfiger modelljei OLED-kijelzőt alkalmaznak, míg a Juicy-Couture órája LED-et használ. Az analóg órarész és a digitális platform áramellátása egymástól független. Az előbbi több évig is bírja, míg az utóbbi üzemideje 5-7 nap. Az új termékek 195 dollár és 325 dollár közötti áron lesznek megvásárolhatók október 27-től a HP.com oldalon és két viszonteladónál (Macy's, Nordstrom).
Az analóg okosórák Coach, Ferrari, Hugo Boss, Juicy Couture és Tommy Hilfiger márkanevek alatt jelennek meg. Az eszközök LED vagy nem feltűnő OLED-kijelző segítségével tájékoztatják a felhasználókat a legfontosabb eseményekről, például a beérkező hívásokról. Mindegyik termék rendelkezik okostelefon-kapcsolattal és a HP Smart Platform rendszerére épül.
Az órákon nem látszik, hogy milyen technikai megoldásokat rejtenek. A tokok acélból készültek és vízállóak, csupán a méretük és a formájuk különbözik. Ugyanakkor a figyelmesebb megtekintéskor látható az integrált LED vagy az OLED-képernyő. Az eszközök vibrációval is képesek értesíteni bizonyos eseményekről (hívások, e-mailek, SMS-ek, frissülő közösségi bejegyzések, naptárbejegyzés-emlékeztetők) a viselőiket.
A Coach, a Ferrari, a Hugo Boss és a Tommy Hilfiger modelljei OLED-kijelzőt alkalmaznak, míg a Juicy-Couture órája LED-et használ. Az analóg órarész és a digitális platform áramellátása egymástól független. Az előbbi több évig is bírja, míg az utóbbi üzemideje 5-7 nap. Az új termékek 195 dollár és 325 dollár közötti áron lesznek megvásárolhatók október 27-től a HP.com oldalon és két viszonteladónál (Macy's, Nordstrom).