Berta Sándor
Egyre több cég érdeklődik a Twitter iránt
Számos IT-cég mellett az egyik média- és szórakoztatóipari óriás is bejelentkezett a platformért.
A Bloomberg több bennfentesre hivatkozva arról számolt be, hogy a The Walt Disney Company új terjesztési módot keres a tartalmai számára és ezért már meg is bízott egy közelebbről meg nem nevezett pénzügyi tanácsadó vállalatot azzal, hogy készítse elő a vételi ajánlatát. A források megerősítették azt is, hogy a Twitter menedzsmentje vizsgálja a társaság eladásának lehetőségét. Az üzlettel a Disney lehetőséget kapna arra, hogy az egyre széttöredezettebb médiapiacon közvetlenül kommunikálhasson az ügyfeleivel.
Jack Dorsey, a mikroblog vezérigazgatója egyébként tagja a Walt Disney igazgatótanácsának, a Disney ráadásul komoly összegeket fektet be az online videókat terjesztő technológiák kifejlesztésébe. A Twitter így egy olyan platform lenne, amelynek a segítségével a média- és szórakoztatóipari konszern világszerte elérhetné a közönséget. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a kábeltelevíziók nézettsége folyamatosan csökken, miközben ezzel szemben az online videoszolgáltatásoké fokozatosan nő. Emellett van még egy fontos szempont: a Twitter komoly reklámbevételi lehetőségeket is kínálna.
A Twitter iránt még a Google és a Salesforce.com is érdeklődik, s a potenciális ajánlattevők közé tartozik a Microsoft. A CNBC szerint a következő 30-45 napon belül megszülethet az ügyben az egyezség a leendő tulajdonossal, míg a Re/Code becslései alapján a vételár 18 és 30 milliárd dollár közötti összeg lehet.
Az már szeptember elején ismertté vált, hogy elkelhet a Twitter. A mikroblog igazgatótanácsa több alternatívát vizsgál meg azzal kapcsolatban, hogy milyen stratégiai lehetőségek vannak a vállalat jövője szempontjából és az egyik opció az eladás lehet.
A Bloomberg több bennfentesre hivatkozva arról számolt be, hogy a The Walt Disney Company új terjesztési módot keres a tartalmai számára és ezért már meg is bízott egy közelebbről meg nem nevezett pénzügyi tanácsadó vállalatot azzal, hogy készítse elő a vételi ajánlatát. A források megerősítették azt is, hogy a Twitter menedzsmentje vizsgálja a társaság eladásának lehetőségét. Az üzlettel a Disney lehetőséget kapna arra, hogy az egyre széttöredezettebb médiapiacon közvetlenül kommunikálhasson az ügyfeleivel.
Jack Dorsey, a mikroblog vezérigazgatója egyébként tagja a Walt Disney igazgatótanácsának, a Disney ráadásul komoly összegeket fektet be az online videókat terjesztő technológiák kifejlesztésébe. A Twitter így egy olyan platform lenne, amelynek a segítségével a média- és szórakoztatóipari konszern világszerte elérhetné a közönséget. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a kábeltelevíziók nézettsége folyamatosan csökken, miközben ezzel szemben az online videoszolgáltatásoké fokozatosan nő. Emellett van még egy fontos szempont: a Twitter komoly reklámbevételi lehetőségeket is kínálna.
A Twitter iránt még a Google és a Salesforce.com is érdeklődik, s a potenciális ajánlattevők közé tartozik a Microsoft. A CNBC szerint a következő 30-45 napon belül megszülethet az ügyben az egyezség a leendő tulajdonossal, míg a Re/Code becslései alapján a vételár 18 és 30 milliárd dollár közötti összeg lehet.
Az már szeptember elején ismertté vált, hogy elkelhet a Twitter. A mikroblog igazgatótanácsa több alternatívát vizsgál meg azzal kapcsolatban, hogy milyen stratégiai lehetőségek vannak a vállalat jövője szempontjából és az egyik opció az eladás lehet.