Berta Sándor
Közösségi funkciókkal bővülhet a YouTube
A videomegosztó platform akár már ősztől bevezetheti a változásokat.
A Venturebeat értesülései alapján a YouTube hamarosan a Backstage nevű területtel bővülhet ki. Ez lehetővé fogja tenni, hogy bárki a csatornáján digitális fotókat, hivatkozásokat, szöveges bejegyzéseket, kérdőíveket vagy akár további videókat osszon meg másokkal. A kezdetekkor a funkció csak néhány népszerű YouTube-csatorna tulajdonosának lesz elérhető és nekik sem azonnal és egyszerre, hanem fokozatosan. Az ajánlat a mobiltelefonos és az asztali számítógépes hozzáférésekre egyaránt optimalizálva lesz.
A megosztott tartalmak pont úgy fognak megjelenni, mint a Facebook idővonalán és csak a csatornákra feliratkozók számára lesznek exkluzív módon elérhetők. A YouTube eddig a videókra összpontosított, ez egyszerre volt előnye és hátránya, a videokészítők ugyanis általában a Facebookon és a Twitteren kommunikáltak a rajongóikkal és a felvételeiket megtekintőkkel. A platform azonban tanult a múlt hibáiból és a felhasználókra akarja bízni, hogy miként szeretnének kommunikálni másokkal. Lehetőség lenne például arra, hogy a Backstage-bejegyzéseket más közösségi portálokra is továbbítani lehessen. Az igazi cél azonban az, hogy jobb és mennyiségileg is több legyen a kommunikáció.
Tavaly októberben a Youtube bejelentette a Red nevű új szolgáltatását, amely offline megtekinthetőséget és reklámmentességet kínál, emellett kiderült, hogy a honlap jobb indexképeket használna, hogy még jobban felkeltse az érdeklődést a megjelentetett videók iránt. Nemrég pedig arról írtunk, hogy az élő közvetítések és virtuális valóság felé nyit a YouTube.
A Venturebeat értesülései alapján a YouTube hamarosan a Backstage nevű területtel bővülhet ki. Ez lehetővé fogja tenni, hogy bárki a csatornáján digitális fotókat, hivatkozásokat, szöveges bejegyzéseket, kérdőíveket vagy akár további videókat osszon meg másokkal. A kezdetekkor a funkció csak néhány népszerű YouTube-csatorna tulajdonosának lesz elérhető és nekik sem azonnal és egyszerre, hanem fokozatosan. Az ajánlat a mobiltelefonos és az asztali számítógépes hozzáférésekre egyaránt optimalizálva lesz.
A megosztott tartalmak pont úgy fognak megjelenni, mint a Facebook idővonalán és csak a csatornákra feliratkozók számára lesznek exkluzív módon elérhetők. A YouTube eddig a videókra összpontosított, ez egyszerre volt előnye és hátránya, a videokészítők ugyanis általában a Facebookon és a Twitteren kommunikáltak a rajongóikkal és a felvételeiket megtekintőkkel. A platform azonban tanult a múlt hibáiból és a felhasználókra akarja bízni, hogy miként szeretnének kommunikálni másokkal. Lehetőség lenne például arra, hogy a Backstage-bejegyzéseket más közösségi portálokra is továbbítani lehessen. Az igazi cél azonban az, hogy jobb és mennyiségileg is több legyen a kommunikáció.
Tavaly októberben a Youtube bejelentette a Red nevű új szolgáltatását, amely offline megtekinthetőséget és reklámmentességet kínál, emellett kiderült, hogy a honlap jobb indexképeket használna, hogy még jobban felkeltse az érdeklődést a megjelentetett videók iránt. Nemrég pedig arról írtunk, hogy az élő közvetítések és virtuális valóság felé nyit a YouTube.