Gyurkity Péter

Szeptemberben jöhet az iPhone 6c

Az Apple azt szeretné, ha táblagépe az üzleti szektorban és a munkahelyeken is megjelenne. Szeptemberben jöhet az olcsóbb telefonjuk frissítése.

Az iPhone 5c kifutása óta visszatérő hírnek számít a belépő szintűnek titulált, ám a szokásosnál jóval drágább, és ezért komoly sikereket elérni képtelen okostelefon esetleges frissítése, ezzel kapcsolatban pedig idén is több hír napvilágot látott. Amíg azonban korábban 2016 első felére vetítették előre az új készülék megjelenését, egy most megjelent rövid bejegyzés szerint nem lesz eltérés a megjelenési dátumok között.

A sokak által megbízható forrásnak tartott @evleaks saját Twitter-hírfolyamában közölte, hogy a jelek szerint itt is szeptemberi megjelenésről van szó, vagyis a hónap elején esedékes hivatalos bemutatón nemcsak a korábban szintén többször emlegetett új páros (az iPhone 6s és 6s Plus), de kisebbik testvérként érkező iPhone 6c is megjelenhet a nagyközönség előtt. A forrás kilétéről és képekről egyelőre nincs szó, ám a lap eddigi pályafutása alapján valóban számíthatunk erre - kérdés persze, hogy az Apple valóban látja-e értelmét az olcsóbbnak szánt vonal folytatásának.

Ami a hardvert illeti, itt korábban szintén több értesülés látott napvilágot. Eszerint egy kompaktabb, fém külsőre számíthatunk, amelyet szerény belső jellemzők egészítenek ki. Az akkumulátor egy 1715 mAh-s példány lenne, ami kisebb növekedést jelent az iPhone 5c 1500 mAh-s változatához képest, a chip azonban a FinFET-technológiára és a Samsung 14 nanométeres (netán a TSMC 16 nanométeres) csíkszélességére támaszkodna. A kijelző mérete kereken 4 hüvelyk lenne, hivatalos információ azonban egyik részletről sem jelent még meg. Maga a rendezvény jó eséllyel szeptember 9-én lesz majd megtartva, addig kell várnunk a végleges információkra.


Tablet téren is próbál új piacot szerezni a vállalat, azt szeretnék, ha a kis­vállalkozások munkaeszközévé válna az iPad. A táblagép elsősorban a magánfelhasználók körében népszerű, eddig nem is az üzleti szféra számított a célközönségének. Ezen változtatna a közeljövőben a kaliforniai konszern. Az Apple egy olyan partnerprogramot hirdetett meg több mint 40 alkalmazásszolgáltató bevonásával, amelynek lényege, hogy az iPad készüléket munkaeszközként mutatnák be a kisebb cégeknek. Példaként egy négy embert foglalkoztató dallasi szépségszalont és egy Torontóban található indiai éttermet mutattak be.

A projekt keretében a társaság tanácsokat ad a partnereinek abban, hogy miként és hol használhatják még jobban az alkalmazásaikat. A cél az ágazatspecifikus szoftvercsomagok létrehozása. A partnercégek olyan iOS-megoldásokat fejlesztenek ki a különböző szektoroknak, amelyek egy új korszakot jelenthetnek a produktivitásban. A program részletei egyelőre nem ismertek, nem derült ki például, hogy milyen vállalatoknak értékesítenék a programcsomagokat, továbbá, hogy azokat kik adhatnák el. Az viszont már ismert, hogy a projektben részt vesz a ServiceMax, a digitális pénztárrendszereket kínáló Moneris és Revel, a mobil biztonság területén dolgozó MobileIron és AirWatch, valamint az eladásprezentációs megoldásokkal jelentkező ScollMotion és Showpad.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • bakkerman #3
    még holnap megjelenhet...:DDDD
  • Glutamin #2
    Ipari alkalmazásra előnyösebb a rezisztív kijelző. pénztárgépeken is az van. Sokkal gyorsabb vele dolgozni mint a kapacitívval. Kesztyűben is nyomkodhatod stb. Meg van mindkét technológiának a helye.
  • aru #1
    És tényleg elavúlt rezisztív kijelzőt kapnak, mint ahogyan azt megírták pár helyen?