Berta Sándor
Twitter - nagyobb szerep juthat a tweeteken belüli vásárlásoknak
A mikroblog számára nem elegendőek a reklámokból befolyó összegek, növelné a bevételeit.
A Re/Code tudósítása szerint a Twitter azon dolgozik, hogy sikeresen integrálja rendszerébe a Shopify és más e-kereskedelmi szolgáltatók megoldásait. Mindez lehetővé teheti, hogy a kisebb és a nagyobb vállalatok egyaránt csatlakozzanak a programhoz és az ajánlataik megvásárolhatók legyenek a mikroblog rendszeréből. Csak a Shopify rendszerében 100 000 olyan egyesült államokbeli kereskedő van, akik az online bolthálózat szoftverét alkalmazzák. A Twitterrel való együttműködésnek köszönhetőn ezek a szolgáltatók a jövőben a tweetekben elhelyezett vásárlógombokon keresztül is kínálhatják a termékeiket. A Shopify korábban a Facebook és a Pinterest érdeklődést is felkeltette, a két platform szintén integrált hasonló vásárlógombokat a rendszerébe, hogy jobban profitáljon a felhasználói nagy számából.
A mikroblog tavaly szeptemberben kezdte tesztelni a funkciót, amely lehetővé teszi, hogy az internetes vásárlások alkalmával senkinek se kelljen kilépnie a szolgáltatásból és ezeket a dolgokat - egyetlen gombnyomással - a tweetek olvasása közben intézhesse el. Az új funkció mind az Android-, mind az iOS-kompatibilis Twitter-alkalmazásokban megjelenik, később pedig más felhasználók számára is elérhető lesz.
A Re/Code tudósítása szerint a Twitter azon dolgozik, hogy sikeresen integrálja rendszerébe a Shopify és más e-kereskedelmi szolgáltatók megoldásait. Mindez lehetővé teheti, hogy a kisebb és a nagyobb vállalatok egyaránt csatlakozzanak a programhoz és az ajánlataik megvásárolhatók legyenek a mikroblog rendszeréből. Csak a Shopify rendszerében 100 000 olyan egyesült államokbeli kereskedő van, akik az online bolthálózat szoftverét alkalmazzák. A Twitterrel való együttműködésnek köszönhetőn ezek a szolgáltatók a jövőben a tweetekben elhelyezett vásárlógombokon keresztül is kínálhatják a termékeiket. A Shopify korábban a Facebook és a Pinterest érdeklődést is felkeltette, a két platform szintén integrált hasonló vásárlógombokat a rendszerébe, hogy jobban profitáljon a felhasználói nagy számából.
A mikroblog tavaly szeptemberben kezdte tesztelni a funkciót, amely lehetővé teszi, hogy az internetes vásárlások alkalmával senkinek se kelljen kilépnie a szolgáltatásból és ezeket a dolgokat - egyetlen gombnyomással - a tweetek olvasása közben intézhesse el. Az új funkció mind az Android-, mind az iOS-kompatibilis Twitter-alkalmazásokban megjelenik, később pedig más felhasználók számára is elérhető lesz.