MTI
Szelfiző zavarta meg Fischer Ádám londoni koncertjét
Egy színpadra felugró, táncoló, magáról szelfit készítő férfi zavarta meg Fischer Ádám és az Orchestra of the Age of Enlightenment angol zenekar koncertjét a londoni Royal Albert Hallban.
Fischer Ádám és az Orchestra of the Age of Enlightenment legutóbbi koncertjére sokáig a páratlanul előadott Bramhs-szimfónia és Dvorak 9. (Újvilág) szimfóniájának újragondolt előadása miatt fognak sokan emlékezni, valamint az új őrület, a szelfizés miatt. A szimfónia záró tétele idején ugyanis egy férfi berohant az előadóterembe, felugrott a színpadra, és lefilmezte, ahogyan a zenekar előtt táncol, majd boldogan engedte, hogy a biztonsági személyzet levonszolja a színpadról - írta a The Guardian, amely szerint Fischer Ádám mindössze egy elképedt pillantást vetett a betolakodóra.
A zenészek figyelmen kívül hagyták a rendbontót, és folytatták a darabot, amelyet aztán a nézők vastapssal jutalmaztak - olvasható a brit napilap honlapján. A The Guardian kritikusa izgalmas, energikus karmesterként méltatta Fischer Ádámot, aki - mint írták - a nosztalgiázással szakítva alaposan újragondolta a szimfóniát. Az előadást a kezdettől a végéig dráma és feszültség hatotta át, frissen hangzó és újragondolt volt a lap szerint. Brahms Hegedűversenyét Viktoria Mullova adta elő. Előadása jól ismert és nagyszerű, méltóságteljes, de részletesen kidolgozott.
Fischer Ádámnak kiváló érzéke van a mű nagyságához és mélységéhez, és a zenekar kifogástalanul játszott. A műsort Smetana Az eladott menyasszony című operájának nyitánya nyitotta, amely precíz és szenzációs volt - írta a The Guardian kritikusa.
Fischer Ádám és az Orchestra of the Age of Enlightenment legutóbbi koncertjére sokáig a páratlanul előadott Bramhs-szimfónia és Dvorak 9. (Újvilág) szimfóniájának újragondolt előadása miatt fognak sokan emlékezni, valamint az új őrület, a szelfizés miatt. A szimfónia záró tétele idején ugyanis egy férfi berohant az előadóterembe, felugrott a színpadra, és lefilmezte, ahogyan a zenekar előtt táncol, majd boldogan engedte, hogy a biztonsági személyzet levonszolja a színpadról - írta a The Guardian, amely szerint Fischer Ádám mindössze egy elképedt pillantást vetett a betolakodóra.
A zenészek figyelmen kívül hagyták a rendbontót, és folytatták a darabot, amelyet aztán a nézők vastapssal jutalmaztak - olvasható a brit napilap honlapján. A The Guardian kritikusa izgalmas, energikus karmesterként méltatta Fischer Ádámot, aki - mint írták - a nosztalgiázással szakítva alaposan újragondolta a szimfóniát. Az előadást a kezdettől a végéig dráma és feszültség hatotta át, frissen hangzó és újragondolt volt a lap szerint. Brahms Hegedűversenyét Viktoria Mullova adta elő. Előadása jól ismert és nagyszerű, méltóságteljes, de részletesen kidolgozott.
Fischer Ádámnak kiváló érzéke van a mű nagyságához és mélységéhez, és a zenekar kifogástalanul játszott. A műsort Smetana Az eladott menyasszony című operájának nyitánya nyitotta, amely precíz és szenzációs volt - írta a The Guardian kritikusa.