Gyurkity Péter
Kitart az iPhone 6 népszerűsége
Jó döntés volt a kijelző méretének növelése, a vásárlók továbbra is érdeklődnek a telefon iránt.
A Piper Jaffray brókercég a napokban több mint ezer vásárló megkérdezésével igyekezett felmérni az iPhone 6, valamint a két rivális mobil operációs rendszer népszerűségét, különös tekintettel az elkövetkező hónapokban tervezett új beszerzésekre. Kiderült, hogy az Apple idei megoldása a korábbinál is több felhasználót érdekel.
Az 1004 megkérdezett személy válaszaiból megtudhattuk, hogy 40 százalékuk tervezi egy-egy új példányt beszerzését az elkövetkező három hónapban, ami azért fontos, mert a hivatalos megjelenés előtt ez az arány még 33 százalék volt – a megjelenés időszakában pedig 37 százalékon állt a mutató. Legalább ilyen fontos a tavalyi adatokkal való összehasonlítás, különösen azért, mert egy évvel ezelőtt – az iPhone 5S megjelenését követően – az eredetileg 50 százalékra mért érdeklődési szint az év végére 44 százalékra mérséklődött, vagyis míg az előző generáció esetében csökkenést figyeltek meg, addig az új zászlóshajó növelni tudta saját vonzerejét.
Ami az Apple teljes kínálatát illeti, a válaszadók 50 százaléka érdeklődik valamelyik változat iránt, vagyis a vásárlói tábor fele döntene a cég telefonjai mellett. Androidos okostelefont 43 százalék vásárolna az elkövetkező negyedév során, ami szintén azt jelzi, hogy az iPhone 6 – pontosabban annak nagyobb érintőképernyője – jó húzás volt az almás cég részéről, sikerült felkelteniük (és megtartaniuk) a vásárlók érdeklődését.
A hivatalos online bolt adatai alapján az utánpótlással sem lesz gond, mi több, a beszerzési és leszállítási időszakot sikerült néhány napra csökkenteni, az Apple Store üzletlánc tagjainál pedig a múlt héten immár 78 százalék rendelkezett raktárkészlettel, miközben egy héttel korábban még csak 56 százalékuk mondhatta ezt el magáról.
A Piper Jaffray brókercég a napokban több mint ezer vásárló megkérdezésével igyekezett felmérni az iPhone 6, valamint a két rivális mobil operációs rendszer népszerűségét, különös tekintettel az elkövetkező hónapokban tervezett új beszerzésekre. Kiderült, hogy az Apple idei megoldása a korábbinál is több felhasználót érdekel.
Az 1004 megkérdezett személy válaszaiból megtudhattuk, hogy 40 százalékuk tervezi egy-egy új példányt beszerzését az elkövetkező három hónapban, ami azért fontos, mert a hivatalos megjelenés előtt ez az arány még 33 százalék volt – a megjelenés időszakában pedig 37 százalékon állt a mutató. Legalább ilyen fontos a tavalyi adatokkal való összehasonlítás, különösen azért, mert egy évvel ezelőtt – az iPhone 5S megjelenését követően – az eredetileg 50 százalékra mért érdeklődési szint az év végére 44 százalékra mérséklődött, vagyis míg az előző generáció esetében csökkenést figyeltek meg, addig az új zászlóshajó növelni tudta saját vonzerejét.
Ami az Apple teljes kínálatát illeti, a válaszadók 50 százaléka érdeklődik valamelyik változat iránt, vagyis a vásárlói tábor fele döntene a cég telefonjai mellett. Androidos okostelefont 43 százalék vásárolna az elkövetkező negyedév során, ami szintén azt jelzi, hogy az iPhone 6 – pontosabban annak nagyobb érintőképernyője – jó húzás volt az almás cég részéről, sikerült felkelteniük (és megtartaniuk) a vásárlók érdeklődését.
A hivatalos online bolt adatai alapján az utánpótlással sem lesz gond, mi több, a beszerzési és leszállítási időszakot sikerült néhány napra csökkenteni, az Apple Store üzletlánc tagjainál pedig a múlt héten immár 78 százalék rendelkezett raktárkészlettel, miközben egy héttel korábban még csak 56 százalékuk mondhatta ezt el magáról.