Berta Sándor
Innovatív partnereket keres a Konica Minolta
A gyártó egy új kezdeményezés keretében támogatna kezdő vállalkozásokat és egyúttal innovatív partnereket keres.
A japán vállalat bejelentette, hogy 10 millió euróval segítené a fiatal európai cégeket. Ugyanakkor ez csupán a kezdet lehet, a társaság kész arra, hogy ennél jóval több pénzt fektessen be, ha valamelyik együttműködés különösen gyümölcsözőnek bizonyul. A Konica Minolta egy új online platformon keresztül tartaná a kapcsolatot a startup-közösséggel, a társaság ezáltal feltérképezhetné az innovációs igényeket és célzottan kereshetne partnereket.
Dennis Curry, a Konica Minolta európai üzleti innovációs központjának vezetője közölte, hogy újra fel akarják találni magukat. A startupokban hemzsegnek a fiatal, intelligens emberek, akik gyorsan be tudnak lépni az új piacokra. A gyártó ezért nemcsak anyagilag, hanem az intellektuális tulajdonával is támogatni akarja a kezdő vállalkozókat. "A digitális bennszülöttek ma már nem nyomtatnak. Nem dőlhetünk hátra, innovatívaknak kell lennünk, ezért akarunk ezeknek a startupoknak a közelébe férkőzni és közösen technológiákat kifejleszteni" - jelentette ki Johannes Bischof, a Konica Minolta osztrák részlegének ügyvezetője.
A Konica Minoltának négy üzleti innovációs központja van, ezek mérik fel az ügyfelek és a piacok regionális igényeit, továbbá fejlesztik ki az új termékeket. A vállalat már partneri együttműködést kötött a Wikitude nevű céggel. Martin Herdina, a Wikitude ügyvezetője elmondta, hogy a Konica Minoltával közösen azon gondolkodtak, hogyan nézhet ki a jövő munkahelye. A Wikitude a fejlesztéseivel lehetővé tette, hogy a dokumentumok automatikusan lefordíthatók legyenek, ha valaki egy mobil eszköz kameráját irányítja rájuk, a szövegek pedig kombinálhatók a hozzájuk illő videókkal.
A Konica Minolta korábban csatlakozott a Mopria Alliance nevű szövetséghez, amely egy egységes szabvánnyal tenné egyszerűbbé a mobil nyomtatást. A szervezet az alapítása óta műszaki prototípusokat fejleszt, termékeket tesztel és megnevezi a már minősített eszközöket.
A japán vállalat bejelentette, hogy 10 millió euróval segítené a fiatal európai cégeket. Ugyanakkor ez csupán a kezdet lehet, a társaság kész arra, hogy ennél jóval több pénzt fektessen be, ha valamelyik együttműködés különösen gyümölcsözőnek bizonyul. A Konica Minolta egy új online platformon keresztül tartaná a kapcsolatot a startup-közösséggel, a társaság ezáltal feltérképezhetné az innovációs igényeket és célzottan kereshetne partnereket.
Dennis Curry, a Konica Minolta európai üzleti innovációs központjának vezetője közölte, hogy újra fel akarják találni magukat. A startupokban hemzsegnek a fiatal, intelligens emberek, akik gyorsan be tudnak lépni az új piacokra. A gyártó ezért nemcsak anyagilag, hanem az intellektuális tulajdonával is támogatni akarja a kezdő vállalkozókat. "A digitális bennszülöttek ma már nem nyomtatnak. Nem dőlhetünk hátra, innovatívaknak kell lennünk, ezért akarunk ezeknek a startupoknak a közelébe férkőzni és közösen technológiákat kifejleszteni" - jelentette ki Johannes Bischof, a Konica Minolta osztrák részlegének ügyvezetője.
A Konica Minoltának négy üzleti innovációs központja van, ezek mérik fel az ügyfelek és a piacok regionális igényeit, továbbá fejlesztik ki az új termékeket. A vállalat már partneri együttműködést kötött a Wikitude nevű céggel. Martin Herdina, a Wikitude ügyvezetője elmondta, hogy a Konica Minoltával közösen azon gondolkodtak, hogyan nézhet ki a jövő munkahelye. A Wikitude a fejlesztéseivel lehetővé tette, hogy a dokumentumok automatikusan lefordíthatók legyenek, ha valaki egy mobil eszköz kameráját irányítja rájuk, a szövegek pedig kombinálhatók a hozzájuk illő videókkal.
A Konica Minolta korábban csatlakozott a Mopria Alliance nevű szövetséghez, amely egy egységes szabvánnyal tenné egyszerűbbé a mobil nyomtatást. A szervezet az alapítása óta műszaki prototípusokat fejleszt, termékeket tesztel és megnevezi a már minősített eszközöket.