SG.hu

Facebookon is feltölthetik egyenlegüket a Telenor ügyfelei

A kártyás ügyfelek ezentúl a telekommunikációs cég Facebook oldalán keresztül is feltölthetik egyenlegüket.

A Telenor lehetővé teszi, hogy kártyás ügyfelei a legnépszerűbb közösségi oldalon keresztül töltsék fel mobil-egyenlegüket. A cég Facebook-oldalán elérhető „Minden feltöltés #KIRÁLYSÁG” alkalmazásban csupán a feltölteni kívánt egyenleghez tartozó telefonszámot kell megadni, kiválasztani a feltöltési címletet és a hozzá járó kedvezményt, végül online bankkártyás fizetéssel fejezhető be a feltöltés.

A Telenor a közösségi média csatornák aktív használatával az új funkció mellett az online ügyintézést is kényelmesebbé tette ügyfelei számára. A közösségi ügyfélszolgálat hatékonyságát egy nyilvános időmérő, a Speed-O-Meter alkalmazás jelzi – szintén a cég Facebook oldalán. Az elmúlt 1 óra átlagos válaszidejét mutató érték révén a felhasználók megtudhatják, hogy feltett kérdésükre mennyi időn belül számíthatnak válaszra. A cég közleménye szerint a közösségi ügyfélszolgálat reggel 8 és este 10 óra között a kérdések 86%-át 15 percen belül válaszolja meg.

„A Telenor Facebook-oldala egyre népszerűbb ügyintézési csatornának számít. A visszajelzésekből azt is tudjuk, hogy sokan elsősorban a közösségi oldalt használják mobilnetezésre, ezért folyamatosan olyan innovatív megoldásokon dolgozunk, amelyekkel előfizetőink kényelmét biztosíthatjuk ezeken a felületeken. – mondta el Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • akyyy #1
    Hát ha én még mindig feltöltenék, akkor a shellbe, hogy kapjak érte SMARt pontot :D