MTI

A Twitteren panaszkodott a repülőre, leszállították a gépről

Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről - írta az Adweek amerikai hírportál.

A cikk szerint férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Soutwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért Twitter oldalán azt írta, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál és nem elégedett a légitársasággal. A beszállást követően a légifuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést. Miután ez megtörtént, visszaszállhattak a fedélzetre.

A Soutwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • duke #5
    Ja pontosan, oruljon neki, hogy nem felszallas utan szallitottak le a geprol.
  • KopaszIsten #4
    "Tisztelt" 'j1buzi': A menjen, mint itt is látható pontos 'j'-vel írandó, és nem elipszilonnal. A menny pedig szintén más. Annak kapu fent vannak a felhők felett, persze csak azok számára van nyitva, akik hisznek is benne.
  • KopaszIsten #3
    A helyében azt válaszolnám, hogy "Dugjátok fel magatoknak az 50 dollárotokat!", és többet nem utaznék azzal a légitársasággal. Sőt eleve nem töröltem volna a bejegyzést, és kértem volna vissza a jegyárát. Persze az is igaz, hogy nem csináltam volna bejegyzést sem, mert nem twitterezek.
  • jonika1buzi #2
    máskor menyen gyalog a szarevő buzija
  • jonika1buzi #1
    szopás