SG.hu
A Schibsted az Expressz.hu új tulajdonosa
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media a mai napon bejelentette, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező expressz.hu-t, amely a Magyarországról kivonuló TME Csoporttól kerül új tulajdonosához.
A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló expressz.hu régi résztvevője az apróhirdetési piacnak, ám a közelmúltban a portál tulajdonosai úgy határoztak, hogy kivonulnak Magyarországról - a Schibsted ezt követően döntött az online üzletág felvásárlása mellett. A kiadott közlemény szerint az itt található hirdetések többsége felkerül a Jófogásra, ami a mai igényekhez igazodva szolgálja majd ki a korábbi expressz.hu hirdetőket is.
"Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat" - mondta el Peresztegi Zoltán, a Schibsted Classified Media csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnöke. "A jófogás.hu hatékonyságát az Ipsos Zrt. legfrissebb kutatása is igazolta, és a továbbiakban is mindent megteszünk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki régi és új ügyfeleinket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is" - tette hozzá Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.
A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló expressz.hu régi résztvevője az apróhirdetési piacnak, ám a közelmúltban a portál tulajdonosai úgy határoztak, hogy kivonulnak Magyarországról - a Schibsted ezt követően döntött az online üzletág felvásárlása mellett. A kiadott közlemény szerint az itt található hirdetések többsége felkerül a Jófogásra, ami a mai igényekhez igazodva szolgálja majd ki a korábbi expressz.hu hirdetőket is.
"Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat" - mondta el Peresztegi Zoltán, a Schibsted Classified Media csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnöke. "A jófogás.hu hatékonyságát az Ipsos Zrt. legfrissebb kutatása is igazolta, és a továbbiakban is mindent megteszünk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki régi és új ügyfeleinket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is" - tette hozzá Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.