HENT hírlevél
Eltávolítja a káros reklámokat a Google
2012-ben a cég 224 millió káros hirdetést tiltott le, tavaly pedig 350 milliónál is többet, amely 59%-os növekedést jelent. Az eredményekről Mike Hochberg, a cég hirdetési részlegének vezetője számolt be a a bizreport.com portál egyik posztjában.
A Google a bizreport.com portál beszámolója szerint jelentős technikai, anyagi és emberi erőforrások ráfordításával kíván fellépni a "rosszreklámok" ellen és megvédeni az internetet használókat. A nyilatkozó szakember szerint szakértők százai áldozzák a karrierjüket a probléma elleni harcra. Ugyanakkor miközben a felfedezett és eltávolított káros hirdetések száma nőtt, ezzel párhuzamosan évről évre csökkent a kitiltott hirdetők száma. Míg 2012-ben 850.000 hirdetőt tiltottak ki, ez a szám 2013-ban 270.000-re csökkent.
A Google más lépeseket is tesz azért, hogy a hirdetések világa biztonságos maradjon. 14000 hirdetőt tiltottak le például azért, mert hamis árukkal kereskedtek, továbbá 2 millió illegális, internetes “gyógyszertár" működését tették lehetetlenné, és 5000 AdSense fiókot szüntettek meg szerzői jogok megsértése miatt. 1800 weboldal és 4000 AdWords fiók esetében szüntették be a szolgáltatást, mert azok tech-supportnak álcázott, csaló oldalakkal voltak kapcsolatosak. Ezen kívül 10.000 olyan oldalt zárattak be, amelyek gyors meggazdagodást ígérő csalásokat hirdettek.
A Google szakértő következtetése szerint ugyanakkor ez egy folyamatos, mindig új fordulatokat tartogató harc, ahol . az elkövetők fáradhatatlanok, sokszor kifinomult módszerekkel dolgoznak és eszük ágában sincs abbahagyni jogsértő tevékenységeiket. Azonban a Google sem tétlenkedik, hiszen kiemelt fontosságú számukra a felhasználók védelme, így . folyamatosan dolgoznak azért, hogy biztonságban érezhessék magukat az interneten - derült ki nyilatkozatából.
A Google a bizreport.com portál beszámolója szerint jelentős technikai, anyagi és emberi erőforrások ráfordításával kíván fellépni a "rosszreklámok" ellen és megvédeni az internetet használókat. A nyilatkozó szakember szerint szakértők százai áldozzák a karrierjüket a probléma elleni harcra. Ugyanakkor miközben a felfedezett és eltávolított káros hirdetések száma nőtt, ezzel párhuzamosan évről évre csökkent a kitiltott hirdetők száma. Míg 2012-ben 850.000 hirdetőt tiltottak ki, ez a szám 2013-ban 270.000-re csökkent.
A Google más lépeseket is tesz azért, hogy a hirdetések világa biztonságos maradjon. 14000 hirdetőt tiltottak le például azért, mert hamis árukkal kereskedtek, továbbá 2 millió illegális, internetes “gyógyszertár" működését tették lehetetlenné, és 5000 AdSense fiókot szüntettek meg szerzői jogok megsértése miatt. 1800 weboldal és 4000 AdWords fiók esetében szüntették be a szolgáltatást, mert azok tech-supportnak álcázott, csaló oldalakkal voltak kapcsolatosak. Ezen kívül 10.000 olyan oldalt zárattak be, amelyek gyors meggazdagodást ígérő csalásokat hirdettek.
A Google szakértő következtetése szerint ugyanakkor ez egy folyamatos, mindig új fordulatokat tartogató harc, ahol . az elkövetők fáradhatatlanok, sokszor kifinomult módszerekkel dolgoznak és eszük ágában sincs abbahagyni jogsértő tevékenységeiket. Azonban a Google sem tétlenkedik, hiszen kiemelt fontosságú számukra a felhasználók védelme, így . folyamatosan dolgoznak azért, hogy biztonságban érezhessék magukat az interneten - derült ki nyilatkozatából.