SG.hu
Szervizközpontot nyitott Budapesten az LG
A saját üzemeltetésű szervizközpont megnyitásának célja a gyorsabb, precízebb ügyfélkiszolgálás minden termékkategóriában.
Az LG Electronics Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A kiadott közlemény szerint a Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése. Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek.
"A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el." - mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. "Nemzetközi kutatásunk alapján azt mondhatjuk, hogy ügyfeleink sokkal elégedettebbek a terméktámogatást illetően, ha a termékek meghibásodása esetén közvetlenül az LG alkalmazottaihoz tudnak fordulni. Jelen pillanatban 31 LG leányvállalat összesen 183 márkaszervizt üzemeltet szerte a világon. Hosszú távú célunk, hogy az összes nagyobb városban nyissunk márkaszervizt, ahol jelen vagyunk termékeinkkel." - mondta el Kyungjoon Park, az LG Electronics ügyfélszolgálati igazgatója.
Az LG Electronics második európai márkaszervize, Budapesten a Váci út 33. szám alatt nyílt meg. A hely kiválasztásának szempontja volt, hogy az ügyfelek számára gyorsan, könnyen megközelíthető legyen, növelve ezzel is vásárlóink elégedettségét. A javítási munkálatok többnyire az üzletben történnek majd, de nagyobb méretű, illetve beszerelt termékek esetében autós kiszállást is igénybe lehet venni, amelyre a bejelentést követően 24 órán belül sort kerítenek az LG szervizmérnökei Budapest területén. A szervizszolgáltatás mellett minden termékhez lehet majd különböző tartozékokat is vásárolni az üzletben, így például mobiltelefonhoz kiegészítőket, porszívóhoz porzsákot, légkondicionálóhoz szűrőket vagy akár tévé távirányítót is. Azokat a tartozékokat, amelyek esetleg nincsenek raktárkészleten, a szerviz megrendeli az ügyfél kérésére. Természetesen a vidéken lakó ügyfeleknek nem kell Budapestre szállítani a meghibásodott készülékeiket, az országos szervízhálózat és a hozzá tartozó ügymenet változatlan formában működik tovább.
Az LG Electronics Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A kiadott közlemény szerint a Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése. Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek.
"A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el." - mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. "Nemzetközi kutatásunk alapján azt mondhatjuk, hogy ügyfeleink sokkal elégedettebbek a terméktámogatást illetően, ha a termékek meghibásodása esetén közvetlenül az LG alkalmazottaihoz tudnak fordulni. Jelen pillanatban 31 LG leányvállalat összesen 183 márkaszervizt üzemeltet szerte a világon. Hosszú távú célunk, hogy az összes nagyobb városban nyissunk márkaszervizt, ahol jelen vagyunk termékeinkkel." - mondta el Kyungjoon Park, az LG Electronics ügyfélszolgálati igazgatója.
Az LG Electronics második európai márkaszervize, Budapesten a Váci út 33. szám alatt nyílt meg. A hely kiválasztásának szempontja volt, hogy az ügyfelek számára gyorsan, könnyen megközelíthető legyen, növelve ezzel is vásárlóink elégedettségét. A javítási munkálatok többnyire az üzletben történnek majd, de nagyobb méretű, illetve beszerelt termékek esetében autós kiszállást is igénybe lehet venni, amelyre a bejelentést követően 24 órán belül sort kerítenek az LG szervizmérnökei Budapest területén. A szervizszolgáltatás mellett minden termékhez lehet majd különböző tartozékokat is vásárolni az üzletben, így például mobiltelefonhoz kiegészítőket, porszívóhoz porzsákot, légkondicionálóhoz szűrőket vagy akár tévé távirányítót is. Azokat a tartozékokat, amelyek esetleg nincsenek raktárkészleten, a szerviz megrendeli az ügyfél kérésére. Természetesen a vidéken lakó ügyfeleknek nem kell Budapestre szállítani a meghibásodott készülékeiket, az országos szervízhálózat és a hozzá tartozó ügymenet változatlan formában működik tovább.