Szekeres Viktor
Készül a Men in Black 4
Amerikában minden eddiginél kevesebben nézték meg az új Men in Blacket, azonban a nemzetközi siker bebiztosította a negyedik epizódot, melynek immáron írója is van.
Folytatódik a Men in Black-sorozat, most már egyértelmű az erre vonatkozó stúdiói szándék, hiszen a Sony Pictures szerződtette Oren Uzielt, hogy írja meg egy negyedik rész forgatókönyvét. A harmadik epizód premierje után nem sokkal már volt róla szó, hogy a közönség, sokak szerint meglehetősen alacsony igényei kielégítése céljából elkerülhetetlen lesz egy új film készítése, de konkrétumokról csak mostantól beszélhetünk.
A Men in Black-széria is annak remek példája, hogy Hollywood kezdi felfedezni az Amerikán kívüli piacokat, hiszen miközben a harmadik rész bevételei 179 millió dollárra csökkentek Amerikában, addig nemzetközileg ez lett a legsikeresebb epizód 445 millióval. Mindez annak köszönhető, hogy a stúdiók találták más utakat arra, hogy kiaknázzák a nemzetközi sikereket eddigi szerződéseik módosításával, valamint járulékos és közvetett bevételeik növelésével. (Egy stúdió ugyanis az amerikai jegybevételeknek kevesebb, mint felét könyvelheti el bevételként, míg nemzetközileg mmég ennél is jóval kisebb összeg folyik be hozzájuk közvetlenül.)
Folytatódik a Men in Black-sorozat, most már egyértelmű az erre vonatkozó stúdiói szándék, hiszen a Sony Pictures szerződtette Oren Uzielt, hogy írja meg egy negyedik rész forgatókönyvét. A harmadik epizód premierje után nem sokkal már volt róla szó, hogy a közönség, sokak szerint meglehetősen alacsony igényei kielégítése céljából elkerülhetetlen lesz egy új film készítése, de konkrétumokról csak mostantól beszélhetünk.
A Men in Black-széria is annak remek példája, hogy Hollywood kezdi felfedezni az Amerikán kívüli piacokat, hiszen miközben a harmadik rész bevételei 179 millió dollárra csökkentek Amerikában, addig nemzetközileg ez lett a legsikeresebb epizód 445 millióval. Mindez annak köszönhető, hogy a stúdiók találták más utakat arra, hogy kiaknázzák a nemzetközi sikereket eddigi szerződéseik módosításával, valamint járulékos és közvetett bevételeik növelésével. (Egy stúdió ugyanis az amerikai jegybevételeknek kevesebb, mint felét könyvelheti el bevételként, míg nemzetközileg mmég ennél is jóval kisebb összeg folyik be hozzájuk közvetlenül.)