Szekeres Viktor

Van, amiben a TV2 alázza az RTL Klubot

A TV2 reggeli műsorának nézettsége az év eleje óta folyamatos növekvő tendenciát mutat, a Mokka és a Tények Reggel a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban piacvezető a reggeli idősávban.

A TV2 közleménye szerint kiemelkedő nézettséget produkál a Mokka. A TV2 reggeli magazinműsorának januári átlagos közönségaránya 19,5%-os volt, ami márciusban már 20,7%-os, április első hetében pedig 22,9%-ra emelkedett. Érdekesség, hogy a Mokka piaci részesedése tovább növekedett az RTL Klub új reggeli műsorának indulása óta. Március 11-e és április 8-a között a 18-49 éves tévénézők mindössze 7,3%-a választotta az RTL Klub műsorát a 8.08 adásideje alatt.

A Mokka mellett a Tények Reggel is veretlen, április első hetében a TV2 reggeli hírműsorát a 18-49 éves nézők 34,6%-a választotta, míg az azzal egy időben az RTL Klubon futó műsor 3,6% SHR-t, az m1-en látható Ma Reggel 10% SHR-t ért el. A Tények Reggel nézettsége a Mokkához hasonlóan szintén növekvő tendenciát mutat, a hírműsor átlagos közönségaránya januárban 29%-os, míg márciusban közel 32%-os volt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!