Szekeres Viktor
Itthon siker a Hannibal-tévésorozat
Kiemelkedő eléréssel és átlagon felüli, 3,4%-os közönségaránnyal nyitott szerdán este a Hannibal, az AXN legújabb, saját gyártású sorozata a 18-49 éves korcsoportban.
Április 10-én, szerdán mutatta be itthon az AXN a Hannibal című sorozatot, mely alig egy hete debütált Amerikában. A Nielsen nézettségi adatai szerint a széria első epizódja iránti kiemelt érdeklődés az elérésben és a közönségarányban is megmutatkozott. A premiert a 18-49 éves korosztályból az éppen tévét nézők 3,4 százaléka követte figyelemmel.
A múltbeli adatokat összehasonlítva megállapítható, hogy a Hannibal premierje minden szinten felülmúlta az AXN önmagához képest egyébként is erős szerda esti 10 órás műsorsávjának átlagos nézettségi mutatóit: az átlagos elérés másfélszeresét produkálta az április 10-én este 22 órakor kezdődő műsorsávban, a 18-49-es éves korosztályban, közönségaránya pedig kétszeres volt.
Április 10-én, szerdán mutatta be itthon az AXN a Hannibal című sorozatot, mely alig egy hete debütált Amerikában. A Nielsen nézettségi adatai szerint a széria első epizódja iránti kiemelt érdeklődés az elérésben és a közönségarányban is megmutatkozott. A premiert a 18-49 éves korosztályból az éppen tévét nézők 3,4 százaléka követte figyelemmel.
A múltbeli adatokat összehasonlítva megállapítható, hogy a Hannibal premierje minden szinten felülmúlta az AXN önmagához képest egyébként is erős szerda esti 10 órás műsorsávjának átlagos nézettségi mutatóit: az átlagos elérés másfélszeresét produkálta az április 10-én este 22 órakor kezdődő műsorsávban, a 18-49-es éves korosztályban, közönségaránya pedig kétszeres volt.