Szekeres Viktor
Már 2 millió nézőnél tart az RTL Klub
Az X-Faktor nagyon elverte a TV2-t és úgy tűnik, hogy a csalódást okozó nézettséget produkáló évadnyitó után máris magára talált az RTL Klub tehetségkutató valóságshow-ja.
Az X-Faktor idei premierje elég nagy nézettségesést produkált az előző szezonhoz képest, azonban a szombati adatok azt mutatják, hogy nincs miért aggódnia az RTL Klubnak, ugyanis a valóságshow harmadik szezonjának második epizódját az AGB Nielsem Médiakutató mérései szerint 1 981 057-en nézték, ami azt jelenti, hogy a szombat este az adás ideje alatt tévézők 45,4%-a választotta Magyarország legnézettebb csatornáját.
A fiatalok körében még hangsúlyosabb volt az RTL népszerűsége, hiszen a kereskedelmi korosztálynak számító 18-49 évesek körében 840 593 nézője volt a reality-nek, ez pedig 53,9%-os közönségarányt jelentett. Szombat este a TV2 szerezte meg a második helyet, A Beverly Hills-i zsaru 2-t 489 786-an nézték meg, ami csak negyede volt az RTL-es nézőszámnak, így a csatorna 11%-os közönségaránya sem meglepő. (A kereskedelmi korosztály 164 ezer nézőjével már 10%-os SHR-t sem érte el a csatorna.)
Az X-Faktor idei premierje elég nagy nézettségesést produkált az előző szezonhoz képest, azonban a szombati adatok azt mutatják, hogy nincs miért aggódnia az RTL Klubnak, ugyanis a valóságshow harmadik szezonjának második epizódját az AGB Nielsem Médiakutató mérései szerint 1 981 057-en nézték, ami azt jelenti, hogy a szombat este az adás ideje alatt tévézők 45,4%-a választotta Magyarország legnézettebb csatornáját.
A fiatalok körében még hangsúlyosabb volt az RTL népszerűsége, hiszen a kereskedelmi korosztálynak számító 18-49 évesek körében 840 593 nézője volt a reality-nek, ez pedig 53,9%-os közönségarányt jelentett. Szombat este a TV2 szerezte meg a második helyet, A Beverly Hills-i zsaru 2-t 489 786-an nézték meg, ami csak negyede volt az RTL-es nézőszámnak, így a csatorna 11%-os közönségaránya sem meglepő. (A kereskedelmi korosztály 164 ezer nézőjével már 10%-os SHR-t sem érte el a csatorna.)