Szekeres Viktor
Egymillióan nézték itthon a Bajnokok Ligája döntőjét
Minimálisra csökkent a két országos kereskedelmi csatorna közti különbség: szinte azonos átlagos piaci részesedéssel zárták a múlt hétvégét. Mindez a Bajnokok Ligájának köszönhető leginkább.
Valamivel kevesebben voltak kíváncsiak a TV2-n szombat este élőben közvetített Bayern München - Chelsea labdarúgó Bajnokok Ligája-döntőre, mint tavaly, hiszen az akkor 1,117 milliós nézettség idén hibahatáron belül ugyan, de 1,073 milliósra csökkent - ez 27%-os közönségarányt jelent. Ez persze az összlakosság, a 18-49 évesek között még jobban szerepelt a meccs, 29,5-os share-t és 497 ezer nézőt ért el és ezzel a hét második legnézettebb műsora lett a kereskedelmi korosztályban, alig lemaradva a legnézettebbként 521 ezer nézőt jegyző Csillag születiktől.
A BL döntő természetesen a legnépszerűbb a fiatalabb férfiak körében volt, náluk 40% feletti közönségarányt produkált, amivel a csatorna idei eddigi legjobb főműsoridős közönségarányát érte el a 18-49 éves férfiak, a 15 éven felüli férfiak, valamint összességében a férfiak között. A hétvégi eredményeket tekintve elmondható, hogy a péntek-vasárnap időszakban minimálisra csökkent a két országos kereskedelmi csatorna közti különbség, és szinte azonos átlagos piaci részesedéssel zárták a múlt hétvégét. De az első helyet továbbra is az RTL Klub őrzi máskülönben a TV2 kiemelte volna, hogy ők vezetnek.
Valamivel kevesebben voltak kíváncsiak a TV2-n szombat este élőben közvetített Bayern München - Chelsea labdarúgó Bajnokok Ligája-döntőre, mint tavaly, hiszen az akkor 1,117 milliós nézettség idén hibahatáron belül ugyan, de 1,073 milliósra csökkent - ez 27%-os közönségarányt jelent. Ez persze az összlakosság, a 18-49 évesek között még jobban szerepelt a meccs, 29,5-os share-t és 497 ezer nézőt ért el és ezzel a hét második legnézettebb műsora lett a kereskedelmi korosztályban, alig lemaradva a legnézettebbként 521 ezer nézőt jegyző Csillag születiktől.
A BL döntő természetesen a legnépszerűbb a fiatalabb férfiak körében volt, náluk 40% feletti közönségarányt produkált, amivel a csatorna idei eddigi legjobb főműsoridős közönségarányát érte el a 18-49 éves férfiak, a 15 éven felüli férfiak, valamint összességében a férfiak között. A hétvégi eredményeket tekintve elmondható, hogy a péntek-vasárnap időszakban minimálisra csökkent a két országos kereskedelmi csatorna közti különbség, és szinte azonos átlagos piaci részesedéssel zárták a múlt hétvégét. De az első helyet továbbra is az RTL Klub őrzi máskülönben a TV2 kiemelte volna, hogy ők vezetnek.