Szekeres Viktor

Megérkezett a G.I. Joe 2 többmillió dolláros előzetese

A Super Bowl alatt harminc másodpercnyi reklám 3,5 millió dollárba kerül, így csak a legnagyobb marketingbüdzsével rendelkező filmek engedheti meg maguknak ezt a fajta reklámozást.

Amerikában vasárnap rendezik meg a Super Bowlt, amit mi is láthatunk élőben közvetítve a Sport1-en. Amikor a csatorna stúdióbeszélgetésekre vár, Amerikában akkor jön el a nézők számára a kánaán, hiszen a reklámszünetekben ezúttal különleges reklámokat nézhetnek meg, nem egyszer csak erre az alkalomra gyártott, mindössze egyszer bemutatásra kerülő spotot. A sokszor kreatív reklámok között 2012 legnagyobbnak tartott filmjei is kapnak általában fél perces előzeteseket.


Míg A bosszúállók promójának még csak az előzetesét láthattuk, addig a Paramount Pictures most "lelőtte a poént", hiszen a neten már meg lehet nézni a G. I. Joe: Megtorlás hoz (G. I. Joe: Retaliation) készített videót, amit majd a Giant és a Patriots meccse közben is láthatnak az amerikaiak. Az Amerikában június 29-én bemutatásra kerülő folytatásfilmet itthon augusztus 23-tól láthatjuk.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • anubys1984 #3
    Az első rész egészében nem ért 3,5 milliót. Nem is értem, a bukta után miért szánták rá maguk a folytatásra...
  • Zombee #2
    Az első is jó volt, hozta nagyjából a régi GIJoe rajzfilmek hangulatát, nekem ez számít. Elsőre ez is jónak tűnik.
  • pokolfiu #1
    hát így elsőre igényesebbnek s nem olyan gagyinak tűnik mint az első rész...