Szekeres Viktor
A TV2 megint lekevert egy nagyot az RTL-nek
A múlt heti tévés toplistán egymást követik a TV2-es műsorok: az elmúlt hét legnézettebb műsora a Napló lett, második helyre került a Jóban Rosszban, a harmadikra pedig a Tények.
A TV2 sajtóközleménye szerint a teljes lakosság körében ismét remekelt a TV2: ezúttal a top 3 műsort kizárólag Magyarország második legnézettebb csatornája szolgáltatta - de a legnézettebb 18 műsorszám között is csak két RTL Klubos volt. Az első helyre került a Napló, kihasználva a Barátok közt gyengélkedését másodikra a Jóban Rosszban, harmadikra pedig a Tények. Szintén jó teljesítményt ért el az Aktív, mely a toplista hatodik helyére került. A 18-49 éves tévénézők körében már jobban szerepelt az RTL Klub: a korcsoportban a Napló volt a legnézettebb műsor, a Tények a negyedik, a Jóban Rosszban pedig a hatodik helyet szerezte meg.
Ami a napi átlagokat illeti, a TV2 teljes lakosság körében hétfőtől péntekig minden nap nyert teljes napon és főműsoridőben is. A heti átlagos közönségarányok tekintetében a múlt hét is az elmúlt hetek tendenciáját tükrözi: a 18-49 évesek körében teljes napon 1,1, főműsoridőben pedig 5,7 százalékponttal nőtt a TV2 közönségaránya az elmúlt négy héthez képest. Ezzel szemben az RTL Klub közönségaránya ismét csökkent: több mint 11 százalékponttal mindkét vizsgált idősávban.
A TV2 sajtóközleménye szerint a teljes lakosság körében ismét remekelt a TV2: ezúttal a top 3 műsort kizárólag Magyarország második legnézettebb csatornája szolgáltatta - de a legnézettebb 18 műsorszám között is csak két RTL Klubos volt. Az első helyre került a Napló, kihasználva a Barátok közt gyengélkedését másodikra a Jóban Rosszban, harmadikra pedig a Tények. Szintén jó teljesítményt ért el az Aktív, mely a toplista hatodik helyére került. A 18-49 éves tévénézők körében már jobban szerepelt az RTL Klub: a korcsoportban a Napló volt a legnézettebb műsor, a Tények a negyedik, a Jóban Rosszban pedig a hatodik helyet szerezte meg.
Ami a napi átlagokat illeti, a TV2 teljes lakosság körében hétfőtől péntekig minden nap nyert teljes napon és főműsoridőben is. A heti átlagos közönségarányok tekintetében a múlt hét is az elmúlt hetek tendenciáját tükrözi: a 18-49 évesek körében teljes napon 1,1, főműsoridőben pedig 5,7 százalékponttal nőtt a TV2 közönségaránya az elmúlt négy héthez képest. Ezzel szemben az RTL Klub közönségaránya ismét csökkent: több mint 11 százalékponttal mindkét vizsgált idősávban.