Szekeres Viktor
Rég választott ilyen rosszul filmet az RTL Klub
A TV2 május 15-én megverte főműsoridőben az RTL Klubot, márpedig erre viszonylag régen került utoljára sor. Az RTL Klub mindezt rossz programming döntésének, gyenge filmválasztásának köszönheti.
Az RTL Klub karácsony óta veretlen a nézettségi versenyben, ha a főműsoridős átlagteljesítményeket nézzük, azonban május 15-n vasárnap vége szakadt a sorozatnak, hiszen a TV2 a Napló, a Fribzi és az esti film teljesítményének köszönhetően legyőzte a csatornát. A vereség főképp a Kaméleon című, egyébként kifejezetten jó magyar film betlijének köszönhető, ugyanis míg az 441 ezer 18-49 éves nézőt ültetett le a képernyők elé, addig a TV2 választása, a nálunk moziba sem került, gyengécske Szupersuli 693 ezer nézőt érdekelt a kereskedelmi korosztályból.
Persze a TV2 nagy sikere nem jöhetett volna létre fel- és levezető műsorok támogatása nélkül. A 18-49 évesek közül a Naplót 417 ezren követték figyelemmel, míg ezzel párhuzamosan Alekosz feleségkeresését 559 ezren. Késő este pedig a Frizbi Hajdú Péterrel 339 ezer nézőt ültetett a képernyők elő, míg az RTL-es Heti hetes csak 308 ezret.
Az RTL Klub karácsony óta veretlen a nézettségi versenyben, ha a főműsoridős átlagteljesítményeket nézzük, azonban május 15-n vasárnap vége szakadt a sorozatnak, hiszen a TV2 a Napló, a Fribzi és az esti film teljesítményének köszönhetően legyőzte a csatornát. A vereség főképp a Kaméleon című, egyébként kifejezetten jó magyar film betlijének köszönhető, ugyanis míg az 441 ezer 18-49 éves nézőt ültetett le a képernyők elé, addig a TV2 választása, a nálunk moziba sem került, gyengécske Szupersuli 693 ezer nézőt érdekelt a kereskedelmi korosztályból.
Persze a TV2 nagy sikere nem jöhetett volna létre fel- és levezető műsorok támogatása nélkül. A 18-49 évesek közül a Naplót 417 ezren követték figyelemmel, míg ezzel párhuzamosan Alekosz feleségkeresését 559 ezren. Késő este pedig a Frizbi Hajdú Péterrel 339 ezer nézőt ültetett a képernyők elő, míg az RTL-es Heti hetes csak 308 ezret.