Szekeres Viktor
Szenzációs rövidfilm a Tron: Örökség trükkjeinek készítéséről
A Digital Domain ismét alkotott - ezúttal szó szerint, hiszen ők készítették a Tron: Örökség látványorgiájának nagy részét. Egy videóban most néhány trükkjükről le is rántják a leplet.
Vannak videók, amiket kommentár nélkül is elég lenne megnézni, a Tron: Örökség alant látható werkfilmje például ilyen. A 8 perces videón ugyanis azt lehet megnézni, hogy miképp készültek a folytatása felé robogó film egyes trükkjei. A vizuális effektekért a Digital Domain felelt, mely cég 1993-ban alakult és olyan filmek akadtak első munkáik között, mint a Két tűz között, az Interjú a vámpírral és Az éj színe, később pedig a Titanic, a Transformers 1-2, a Speed Racer, vagy a tavalyi alkotások közül a Villámtolvaj - Percy Jackson és az olimposziak - idén pedig a Thor.
A Joseph Kosinski által rendezett Tron-folytatás ugyan bevételek tekintetében kicsit elmarad a felfokozott elvárásoktól, azonban az Amerikában befolyt 138, és a nemzetközi 110 millió dollár nem számít rossz teljesítménynek, még akkor sem, ha tudjuk, hogy a film 170 millióba került, és a nemzetközi marketing újabb 120 millióba, így nem is nagyon lehet nyereséges a produkció a mozis kifutásáig.
Vannak videók, amiket kommentár nélkül is elég lenne megnézni, a Tron: Örökség alant látható werkfilmje például ilyen. A 8 perces videón ugyanis azt lehet megnézni, hogy miképp készültek a folytatása felé robogó film egyes trükkjei. A vizuális effektekért a Digital Domain felelt, mely cég 1993-ban alakult és olyan filmek akadtak első munkáik között, mint a Két tűz között, az Interjú a vámpírral és Az éj színe, később pedig a Titanic, a Transformers 1-2, a Speed Racer, vagy a tavalyi alkotások közül a Villámtolvaj - Percy Jackson és az olimposziak - idén pedig a Thor.
A Joseph Kosinski által rendezett Tron-folytatás ugyan bevételek tekintetében kicsit elmarad a felfokozott elvárásoktól, azonban az Amerikában befolyt 138, és a nemzetközi 110 millió dollár nem számít rossz teljesítménynek, még akkor sem, ha tudjuk, hogy a film 170 millióba került, és a nemzetközi marketing újabb 120 millióba, így nem is nagyon lehet nyereséges a produkció a mozis kifutásáig.