Szekeres Viktor
Rekordnézettség a Viasat 3-on
Az RTL Klub és a TV2 mögött egyre több csatorna mondja magáénak a harmadik helyezést. Nemrég a Film+ hozakodott elő erre utaló adatokkal, ezúttal pedig a Viasat 3 dülleszthette a mellét.
A Viasat 3 a csatorna közlése szerint október 28-án csütörtökön az idei év legmagasabb napi közönségarányát érte el a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korosztályban (9,8% SHR), ezzel tovább erősítette harmadik helyét a piacon. Sőt, a hétről-hétre új tartalmakkal jelentkező férfi testvércsatornája, a TV6 szintén jó eredményt tudhatott magáénak átlag 1,0% SHR-rel, mellyel olyan csatornákat is maga mögé utasított, mint a National Geographic Channel, a Comedy Central vagy például a Sport1/Sport2.
A fentieknek köszönhetően a két csatorna együttes napi teljesítménye a fennállásuk óta mért legmagasabb részesedést érte el a kereskedelmileg fontos csatornák körében (14,0% CSOV; CSOV = kereskedelmi közönségarány). Mindennek tetejében a keddenként futó Négy esküvő című valóságshow október 26-i, hetedik adásával szintén rekordot ért el, mint a magyar VIASAT eddigi legnagyobb nézettségű produkciója (18-49-es korú lakosságon mért 8,4% közönségarány, átlagosan 154.800 fő).
A Viasat 3 a csatorna közlése szerint október 28-án csütörtökön az idei év legmagasabb napi közönségarányát érte el a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korosztályban (9,8% SHR), ezzel tovább erősítette harmadik helyét a piacon. Sőt, a hétről-hétre új tartalmakkal jelentkező férfi testvércsatornája, a TV6 szintén jó eredményt tudhatott magáénak átlag 1,0% SHR-rel, mellyel olyan csatornákat is maga mögé utasított, mint a National Geographic Channel, a Comedy Central vagy például a Sport1/Sport2.
A fentieknek köszönhetően a két csatorna együttes napi teljesítménye a fennállásuk óta mért legmagasabb részesedést érte el a kereskedelmileg fontos csatornák körében (14,0% CSOV; CSOV = kereskedelmi közönségarány). Mindennek tetejében a keddenként futó Négy esküvő című valóságshow október 26-i, hetedik adásával szintén rekordot ért el, mint a magyar VIASAT eddigi legnagyobb nézettségű produkciója (18-49-es korú lakosságon mért 8,4% közönségarány, átlagosan 154.800 fő).