HENT hírlevél
A mozinézőknek mondanak köszönetet Angliában
Új reklámfilmekkel folytatódik a tavaly áprilisban indított brit jogvédelmi kampány, a "You Make The Movies". Az akció nem a tiltást és a hamisítás által okozott károkat hangsúlyozza, hanem köszönetet mond mindazoknak, akik mozilátogatással, illetve eredeti DVD-k megvásárlásával támogatják a filmkészítést.
Új reklámfilmekkel folytatódik a legális szórakozási formákat választó filmrajongóknak köszönetet mondó brit jogvédelmi kampány. A brit film- és televíziós ipart képviselő Industry Trust által tavaly áprilisban útjára indított "You Make The Movies" projekt jelentős taktikaváltásnak bizonyult a kalózkodás elleni harc történetében. A korábbiakkal ellentétben nem az elrettentésre fókuszál, és így nem a kalózkodás törvénybeütköző voltát és társadalmilag, gazdaságilag káros következményeit helyezi a középpontba, hanem a filmrajongóknak mond köszönetet támogatásukért. A pozitív kicsengésű üzenet szerint, a nézők a megváltott mozijegyek és a megvásárolt DVD-k segítségével alapjaiban járulnak hozzá a filmipar működéséhez, az újabb és újabb nagyszerű filmes alkotások elkészítéséhez.
A kampány kisfilmjei kultikusnak számító filmek egy-egy jelenetét idézik meg mindennapi élethelyzetekben. Az új kampányban a Jerry Maguire, a Kutyaszorítóban, a Hatodik érzék és a Toy Story egy-egy klasszikus jelenete köszön majd vissza, míg a tavalyi filmekben a Brian élete, a Cápa és a Gyűrűk ura trilógia ikonikus pillanatait elevenítették meg új köntösben. A kampányfilmek a "You Make the Movies" honlapján is megtekinthetők.
A kampányindítással kapcsolatos közleményében az Industry Trust képviselője, Liz Bales kiemelte, szándékaik szerint a szemléletformáló kampány hasznos támogatást jelent majd a kormány által bevezetni tervezett szerzői jogi jogsértések visszaszorítására irányuló intézkedések társadalmi elfogadásához, egyúttal arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy az illegális helyett a legális médiafogyasztási csatornákat válasszák.
Új reklámfilmekkel folytatódik a legális szórakozási formákat választó filmrajongóknak köszönetet mondó brit jogvédelmi kampány. A brit film- és televíziós ipart képviselő Industry Trust által tavaly áprilisban útjára indított "You Make The Movies" projekt jelentős taktikaváltásnak bizonyult a kalózkodás elleni harc történetében. A korábbiakkal ellentétben nem az elrettentésre fókuszál, és így nem a kalózkodás törvénybeütköző voltát és társadalmilag, gazdaságilag káros következményeit helyezi a középpontba, hanem a filmrajongóknak mond köszönetet támogatásukért. A pozitív kicsengésű üzenet szerint, a nézők a megváltott mozijegyek és a megvásárolt DVD-k segítségével alapjaiban járulnak hozzá a filmipar működéséhez, az újabb és újabb nagyszerű filmes alkotások elkészítéséhez.
A kampány kisfilmjei kultikusnak számító filmek egy-egy jelenetét idézik meg mindennapi élethelyzetekben. Az új kampányban a Jerry Maguire, a Kutyaszorítóban, a Hatodik érzék és a Toy Story egy-egy klasszikus jelenete köszön majd vissza, míg a tavalyi filmekben a Brian élete, a Cápa és a Gyűrűk ura trilógia ikonikus pillanatait elevenítették meg új köntösben. A kampányfilmek a "You Make the Movies" honlapján is megtekinthetők.
A kampányindítással kapcsolatos közleményében az Industry Trust képviselője, Liz Bales kiemelte, szándékaik szerint a szemléletformáló kampány hasznos támogatást jelent majd a kormány által bevezetni tervezett szerzői jogi jogsértések visszaszorítására irányuló intézkedések társadalmi elfogadásához, egyúttal arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy az illegális helyett a legális médiafogyasztási csatornákat válasszák.