Ha a tévés szereplések nézettségét és az eladott DVD-k mennyiségét nézzük, akkor bizony ki lehet jelenteni, hogy nem feltétlenül az évi majd 100 millió dollárt kereső, turnéján folyamatos teltházakat hozó Jerry Seinfeld a legnépszerűbb komikus Amerikában, hanem az a Jeff Dunham, aki ugyancsak rendületlenül turnézik és hozza a teltházakat. Dunham nemrég azonban újabb műfajban bizonyíthatott, hiszen tévésorozatát berendelte az amerikai Comedy Central, gondolván, hogy a tavaly karácsonyi tévés fellépésével majdnem 7 milliós nézettséget elérő hasbeszélő-komikus heti rendszerességgel sem fogja megfeküdni a nézők gyomrát.
Azonban hiába kezdett kivételesen jó, több mint 5 milliós nézettséggel a The Jeff Dunham Show, a közönség viszonylag hamar rájött, hogy Dunhamnek annyira nem fekszik az efféle komédia. Mivel a sorozat alig 1,5 milliós táborral tudhatta le első évados fináléját, ezen adatok alapján eléggé kétségesnek tűnik, hogy folytatódhat a Jeff Dunham Show egy második szezonnal.
Kelta#8
Teljesen jogos, Jeff Dunham varázsát pont az adta, hogy kiállt a bábuval, és nyomatta...és marha jól csinálta, falrengető dumával..Nem kell mondanom Ahmed-el világhírű lett és legendát teremtett.....
de ez így nem jó...ha a bábok magukban szerepelnek, az csak valami béna felnőttes bábfilm...vacak...és ráadásul, marha gyenge poénok vannak benne...maradjon csak az egész estét előadásoknál...:)
winnie#7
"sajnos a standuposok mindig szkeccseket kényszerülnek csinálni, "
ehh, nem írtam le. szóval "sajnos", de mégis demetri martinnak sikerült, dave chappelle-nek sikerült, carlos mencia-nak sikerült, sarah silvermannek is. általában a legtöbb "standupos sorozat" jó volt és sikeres is. dunham ellenben... ő a színpadon jó.
winnie#6
sajnos a standuposok mindig szkeccseket kényszerülnek csinálni, ha sorozatot kapnak és itt csúszott el dunham, ezért lett ilyen szánalmasan gyenge a sorozat (illetve azok a részek, amiket láttam, de a nézettségcsökkenés beszédes) - az pedig nem is értem, kinek jutott eszébe, hogy a bábukkal szkeccseljenek, hiszen akkor oda a hasbeszélő hitelessége, ha előre felvett jelenetekről van szó. (felvételről én is tudok hasbeszélni.) a mélypont pedig az volt, amikor csak a bábuk szerepeltek. és itt mindegy, hogy vicces volt a bábus jelenet vagy sem, ha már a képernyőn sincs a hasbeszélő, akkor csak egy felnőtteknek szóló szezám utca a produkció.
a hazai standuposokkal meg nem érdemes a sorozatot összehasonlítani, hiszen a standup az általában saját agyszülemény, dunham is jórészt egyedül nagyon jó, a sorozat részeit azonban fél évig egy több mint egy tucat fős csapat készítette.
"Valamint a hetente új adás is kiszipolyozza az embert (legalábbis kreativitás és poénosság szempontjából"
gondolhatnánk, de litkai ugyebár nem csak standupol. rengeteg vicces dolgot ír, márpedig hétről-hétre annyi poént produkálni, szóban, rajzban, pláne nem egyszerű.
Vanek úr#5
Én az első részt láttam (már ebből a sorozatból), és azt mondom, megértem a nézőket. Teljesen más kvalitásokat kíván az egyik, mint a másik (láthatjuk pl. itthon Litkai Gergő esetén keresztül: míg 'standup'-olt, addig ment neki, aztán mikor átkerült a tévéhez, már nem megy annyira). A sorozathoz nem elég a 'kiállok és beszélek' dolog, oda kellenek különböző ~5 perces részek mindenféle különböző helyekről, eseményekről - és nem mindig elég a sok szópoén, oda már képiek, eseményiek kellenek. Valamint a hetente új adás is kiszipolyozza az embert (legalábbis kreativitás és poénosság szempontjából - erre meg talán az Irigy Hónaljmirigy komédiái a példa, ahol az elején még jók voltak, aztán mintha kezdett volna az is leülni (vagy csak az emberek túlzottan megszokták, és már nem kívánták őket annyira - lásd pl. azt az esetet, hogy ha folytron csak a kedvenceiddel kellene kelni, élni, feküdni, akkor rövid időn belül más lesz a kedvenced mind étel, mind műsor, könyv, ... tekintetében)), míg a havonta egy-két fellépésre el lehet adni szinte ugyanazt is, minimális készüléssel.