Szekeres Viktor
Feltámadt a királyi tévé
Ismét a nézettségi térképre került az m1. A hatalmas összegekkel gazdálkodó, de a nézettségi versenyben általában csúfosan alulmaradó csatorna egy sporteseménynek köszönhetően jelent meg a nézettségi listákon.
Ha nem gondolnánk azt, hogy eleve az m1-en lett volna a helye, akár azt is mondhatnánk, hogy az MTV remek döntéssel az m2-ről a mindenki számára elérhető m1-re pakolta át a magyar U20-as labdarúgó válogatott negyeddöntős és elődöntős mérkőzését. A lépésnek köszönhetően pedig az általában 80-100 ezres nézettségű késő délutáni sáv népszerűsége azonnal az egekbe szökött. Legalábbis az MTV mércéi szerint.
A múlt keddi magyar-ghána meccset ugyanis a mérések alapján 503 ezren látták a csatornán, mellyel az m1 a kereskedelmi tévék vetélytársává lépett elő, s ugyanez volt a helyzet a pénteki, Costa Rica elleni elődöntő kapcsán is, melynek 572 ezres nézettségénél csak a kereskedelmi, 18-49 éves korosztályban elért, a csatornánál szinte példa nélküli 16%-os közönségarány volt jobb.
A hab a tortán pedig az volt, hogy szombat este a Szerencseszombat és a Randevú jobban teljesített a teljes lakosság körében, mint a TV2-es film, a Múmia.
Ha nem gondolnánk azt, hogy eleve az m1-en lett volna a helye, akár azt is mondhatnánk, hogy az MTV remek döntéssel az m2-ről a mindenki számára elérhető m1-re pakolta át a magyar U20-as labdarúgó válogatott negyeddöntős és elődöntős mérkőzését. A lépésnek köszönhetően pedig az általában 80-100 ezres nézettségű késő délutáni sáv népszerűsége azonnal az egekbe szökött. Legalábbis az MTV mércéi szerint.
A múlt keddi magyar-ghána meccset ugyanis a mérések alapján 503 ezren látták a csatornán, mellyel az m1 a kereskedelmi tévék vetélytársává lépett elő, s ugyanez volt a helyzet a pénteki, Costa Rica elleni elődöntő kapcsán is, melynek 572 ezres nézettségénél csak a kereskedelmi, 18-49 éves korosztályban elért, a csatornánál szinte példa nélküli 16%-os közönségarány volt jobb.
A hab a tortán pedig az volt, hogy szombat este a Szerencseszombat és a Randevú jobban teljesített a teljes lakosság körében, mint a TV2-es film, a Múmia.