SG.hu

Tematikus csatornákat indít az Origo

Az Origo két tematikus csatornával bővíti médiaportfólióját, amelyek a digitális és analóg kábelhálózatokon is elérhetőek lesznek. Szeptember 28-án indul a Life Network és az Ozone Network.

A LIFE NETWORK tematikus televízió, életmódsorozatokkal, kórházi dokumentumfilmekkel, fikciós kórházsorozatokkal és játékfilmekkel, illetve a későbbiekben naponta jelentkező Life magazinnal jelentkezik. A csatorna életmóddal, gyerekneveléssel, családdal, hétköznapinak tűnő, de létfontosságú problémákkal és kérdésekkel, gyógyászattal vagy éppen különleges betegségekkel foglalkozik.

Az OZONE NETWORK szintén tematikus televízió, amely jövő évtől már a teljes műsoridőben rendszeresen képernyőre kerülő időjárás- és közlekedési jelentésekkel indul. Kiemelten foglalkozik olyan globális kérdésekkel, mint a klímaváltozás, fenntartható fejlődés, alternatív erőforrások kérdése, eltűnő világok vagy a környezettudatos életmódra nevelés.

Az új csatornák az indulás napjától elérhetők a Magyar Telekom otthoni és kisüzleti kommunikációs szolgáltatásainak márkája, a T-Home televíziószolgáltatói kínálatában. Így már az első adásnapon közel félmillió háztartásba jut el a két csatorna a T-Home IPTV, Kábel TV és Sat TV nézőihez. A tervek szerint újabb és újabb kábelszolgáltatókkal való együttműködésnek köszönhetően, ez a szám egy év múlva eléri az egymillió háztartást.

Az új üzletág vezetője Koltai Péter, aki nyolc éve a vállalatcsoportnál dolgozik. Üzletfejlesztési vezetőként, majd az Origo Zrt. igazgatójaként olyan jelentős piaci pozíciókkal rendelkező szolgáltatások irányítója, mint az iWiW, Videa, illetve a Telekom Csoport interaktív tévés tartalomszolgáltatásai. A csatornák tartalmáért Hámori Barbara programigazgató felel, aki korábban a Viasat3 és a Tv6 csatornáknál dolgozott ugyanilyen pozícióban, illetve az MTG regionális programing-vezetőjeként tevékenykedett.

A csatornák részei annak a multiplatform-alapú tartalomszolgáltatási elképzelésnek, amely a weboldalakkal és mobil alkalmazásokkal válik egésszé. Az úgynevezett háromképernyős modell új tartalmi és üzleti logikára épülő szolgáltatások (tematikus televíziócsatorna-, weboldal- és mobil tartalomszolgáltatás) integrált tervezésén és működtetésén alapul, amelyek egységes arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott tartalommal jelennek meg.

Az Origo Zrt. és a Magyar Telekom Csoport számára ez stratégiai jelentőségű lépés, egyben az első nagyszabású kísérlet a multiplatform-alapú médiafogyasztás és az ezt támogató üzleti modell kereteinek kialakítására Magyarországon.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!