Szekeres Viktor
Nagy csalódás az új Melrose Place
Nagy várakozásokkal tekintett az Amerikai CW csatorna az új Melrose Place premierjére, hiszen meglehetősen nagy reklámkampányt csaptak a sorozat körül, s nyilvánvalóan hasonlóan erős kezdést vártak a sorozattól, mint tavaly a 90210 esetében.
Azonban a nagy akarásnak, mint kiderült, nyögés lett a vége, hiszen az újratuningolt Melrose Place premierjét mindössze 2,27 millióan látták, ami egyrészről nagyjából a fele volt a 90210 tavalyi kezdésének, másrészről pedig csak a 12., vagyis az utolsó helyre volt elegendő a nagy csatornák műsorainak nézettségéből összeállított napi toplistán.
Öröm az ürömben, hogy a Melrose Place majdnem teljes egészében megtartotta ez előtte adott 90210 nézőit, s a csatorna kiemelte, hogy a 18-34 éves nők körében a premier nézettsége 9%-kal volt magasabb, mint a tavaly ugyanekkor, ugyanebben az időpontban bemutatott sorozaté, a Privileged-é.
Hogy vajon minőségi szempontból is csalódás-e az új MP, az vélhetően jövőre derül csak ki, mikor mi is láthatjuk a sorozatot egy hazai csatornán.
Azonban a nagy akarásnak, mint kiderült, nyögés lett a vége, hiszen az újratuningolt Melrose Place premierjét mindössze 2,27 millióan látták, ami egyrészről nagyjából a fele volt a 90210 tavalyi kezdésének, másrészről pedig csak a 12., vagyis az utolsó helyre volt elegendő a nagy csatornák műsorainak nézettségéből összeállított napi toplistán.
Öröm az ürömben, hogy a Melrose Place majdnem teljes egészében megtartotta ez előtte adott 90210 nézőit, s a csatorna kiemelte, hogy a 18-34 éves nők körében a premier nézettsége 9%-kal volt magasabb, mint a tavaly ugyanekkor, ugyanebben az időpontban bemutatott sorozaté, a Privileged-é.
Hogy vajon minőségi szempontból is csalódás-e az új MP, az vélhetően jövőre derül csak ki, mikor mi is láthatjuk a sorozatot egy hazai csatornán.