Szekeres Viktor
Itthon még mindig a tűzijáték a kedvenc
A magyar tévénéző még mindig odavan a népszórakoztatás minden formájáért, amit fényesen alátámaszt az is, hogy a tűzijáték közvetítése ismét csak a nézettségi listák élvonalába került.
Bár ezúttal közel sem nézték tévében annyian a parádét, mint mondjuk két éve, hiszen a TV2 ismét úgy döntött, hogy fittyet hány a durrogtatásra és inkább Asterix-szel és Magyar vándorral akarja szórakoztatni a nézőket.
A megoldás félsikert aratott, hiszen a film lepipálta a konkurenciát, azonban a nézők zöme a tűzijáték 30 percére csatornát váltott és 1,58 millióan az RTL Klub, 700 ezren pedig az m1 előtt gúvasztották szemeiket, miközben a TV2 filmjeit nagyjából 600 ezren követték figyelemmel. Érdekesség, hogy míg az össznézőszámot tekintve a közönség durva becsléssel, 2:1 arányban oszlott meg az RTL és az m1 között a parádé idején, addig a 18-49-es korosztályban ez az arány 10 az 1-hez volt, hiszen a kereskedelmi tévé 580 ezres, a "királyi" pedig 57 ezres adatokat produkált.
Nagyjából ezekben a számokban rejtezik a hazai közszolgálati tévé gyengesége.
Bár ezúttal közel sem nézték tévében annyian a parádét, mint mondjuk két éve, hiszen a TV2 ismét úgy döntött, hogy fittyet hány a durrogtatásra és inkább Asterix-szel és Magyar vándorral akarja szórakoztatni a nézőket.
A megoldás félsikert aratott, hiszen a film lepipálta a konkurenciát, azonban a nézők zöme a tűzijáték 30 percére csatornát váltott és 1,58 millióan az RTL Klub, 700 ezren pedig az m1 előtt gúvasztották szemeiket, miközben a TV2 filmjeit nagyjából 600 ezren követték figyelemmel. Érdekesség, hogy míg az össznézőszámot tekintve a közönség durva becsléssel, 2:1 arányban oszlott meg az RTL és az m1 között a parádé idején, addig a 18-49-es korosztályban ez az arány 10 az 1-hez volt, hiszen a kereskedelmi tévé 580 ezres, a "királyi" pedig 57 ezres adatokat produkált.
Nagyjából ezekben a számokban rejtezik a hazai közszolgálati tévé gyengesége.